خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی اجرای برنامه بازسازي واقع غدير خم با حضور آیت الله مفرح زاده و جمعی از مسئولین شهر در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۴۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و مجریان برنامه بازسازی واقعه غدیر، این روز را عید بزرگ اسلام و بسیار با عظمت دانست و اظهار داشت: روز غدیر سرچشمه ولایت، مبدا امامت و پشتوانه انقلاب اسلامی است که مبنای حکومت اسلامی نیز بر پایه ولایت تعیین شده است.

 آیت الله مفرح زاده به اهمیت بزرگداشت این روز اشاره کرد و افزود: ذکر علی(ع) عبادت است و موجب تقویت نظام اسلامی، خیر و برکت و نظم در جامعه می شود.

در ابتدای این جلسه، " حسین حسن زاده "فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با اشاره به اینکه برگزاری چنین برنامه هایی تاثیر بسزایی در آشنایی اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با فرهنگ ولایت دارد افزود:برنامه بازسازی واقعه غدیر از فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی و دینی در کشور و به خصوص در منطقه ابوزیدآباد خواهد بود.

وی به همکاری نهادهای مختلف در بازسازی روز غدیر اذعان داشت و اضافه کرد:از مسئولین شهر برای هر چه با شکوهتر برگزار شدن اين مراسم تلاش کنند تا این واقعه مهم به نحو أحسن به عرصه نمایش گذاشته شود.

در پایان این جلسه، هریک از مسئولان مربوطه آمادگی لازم خود را  برای انجام بخشی از فعالیت های برنامه نمایش بازسازی واقعه غدیر اعلام کردند.

 

 

 

ارسال نظرات