خبرهای داغ:
سلمان جعفری
دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در تیران و کرون:
هاشمی: همایش بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم همزمان با عید سعید غدیر با همکاری 400 هنرور و تعزیه خوان در پارک کوهستان تیران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۴۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران کرون؛ روح الله هاشمی گفت: همایش بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم همزمان با عید سعید غدیر، عصر روز شنبه ۱۸ شهریور ماه به همراه جشنواره کودکان علوی در پارک کوهستان تیران برگزار شد.

وی با بیان این که واقعه غدیر به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با همکاری جمعی از هنرمندان و هیئت های مذهبی برای دومین سال متوالی بازسازی شد، گفت: این همایش سال گذشته با حضور بیش از چهارصد نفر از هنروران، بازیگران، تعزیه خوانان و با حضور گسترده مردم برگزار شد و امسال نیز با همین تعداد هنرور اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت این عید بزرگ اسلام و معرفی آن به جهانیان، تصریح کرد: مردم شرکت کننده در مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیر با صحنه های این مراسم بازسازی، ارتباط برقرار کرده و پیام غدیر را مرور می کنند.

هاشمی ادامه داد: جشواره فرهنگی کودکان علوی با ویژه برنامه ها، مسابقات مخصوص کودکان و اهدای کتاب در حاشیه این همایش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تیران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیون تومان اجرا شد، خاطرنشان کرد: هماهنگی های این همایش و اجرای تمرینات از دو ماه قبل آغاز شد و برای آسایش مردم و روبرو نشدن با گرمای هوا اجرای برنامه بازسازی واقعه غدیر از 16:30 عصر برگذار شد.

ارسال نظرات