خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : تابستان امسال بیش از 20000 نفر از بسیجیان در سطح رده های ناحیه امام صادق (علیه السلام) در طرح اوقات فراغت شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۲۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام امین امینیان مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : این طرح با هدف غنی نمودن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح پایگاه های بسیج اصفهان برگزار و با استقبال خوب این عزیزان مواجه گردید.

وی گفت : امسال نیز همانند سال گذشته تمام پایگاه های بسیج ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) در طول تابستان اقدام به برگزاری طرح اوقات فراغت نمودند و با برگزاری کلاسهای هنری ، فرهنگی ،اعتقادی ، آموزش قرآن و تربیتی اوقات فراغت بیش از 20000 نفر از بسیجیان را برنامه ریزی کردند.

امینیان افزود : تفاوتی که طرح امسال با سال های گذشته داشته ، این است که اجرای طرح جوانه های صالحین به منظور تشویق نوجوانان به نماز جماعت و نماز اول وقت بوده است .

حجت الاسلام امینیان افزود : در طرح امسال 5000 نفر نوجوان از سن 6 تا 11 سال در سطح 50 مسجد در این برنامه تشویقی  نماز جماعت شرکت کردند.

وی در ادامه گفت : در طرح فوق یک دفترچه تحت عنوان صالحین بهشتی در اختیار نوجوانان قرار می گیرد که در این دفترچه علاوه بر تأکید بر حضور در نماز جماعت و جمع آوری امتیاز به واسطه ی حضور در هر نماز صورت می پذیرد و افراد در مسائل اخلاقی و تربیتی و اجتماعی به خود ارزیابی می پردازند.

وی در پایان گفت : طرح اوقات فراغت مورد استقبال خانواده های محترم بسیجیان بوده است و این به خاطر اعتماد و اطمینانی است که به نهاد مقدس بسیج و سپاه دارند.

 

 

ارسال نظرات