خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
حجت الاسلام هاشمی رئیس سازمان تبلیغات بن رود گفت: جامعه شناسی محل تبلیغ و مخاطب شناسی یکی از ضرورت های غیرقابل انکار در عرصه تبلیغ است.
کد خبر: ۸۹۲۸۷۲۹
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، به منظور هم اندیشی و بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در خصوص مسائل فرهنگی و تبلیغی شهر ورزنه و بخش بن رود گردهمایی روحانیون بخش بن رود و شهر ورزنه با حضور روحانیت معزز، امام جمعه شهر ورزنه و امام جمعه کفران به مناسبت ماه محرم الحرام  در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهر ورزنه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد هاشمی ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) را بزرگترین فرصت تبلیغی برای روحانیت برشمرد و افزود: روح قیام سالار شهیدان عدالت محوری و مبارزه با فساد در سطح گسترده و گسترش عبودیت و میل به توحید در جامعه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر ورزنه با اشاره به اولویت های تبلیغی باتوجه به آسیب های اخلاقی و اجتماعی عنوان کرد: جامعه شناسی محل تبلیغ و مخاطب شناسی یکی از ضرورت های غیرقابل انکار در عرصه تبلیغ است و مبلغین باید در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمد باقری استاد حوزه و دانشگاه، مولفه های مطرح شده در خصوص سبک زندگی اسلامی از سوی مقام معظم رهبری رامهم برشمرد و گفت: باتوجه به حضورگسترده مردمی و بویژه جوانان در مساجد و هیئات عزاداری در این ایام تبلیغی، مبلغین تلاش کنندبه تبیین این مسائل بسیار مهم بپردازند.

ارسال نظرات