خبرهای داغ:
صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس شورای تأمین و سایر مسئولان شهری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۰۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان با حضور فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، رئیس شورای تأمین و سایر مسئولان شهری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مرتضی عمو مهدی، فرمانده سپاه کاشان، سرهنگ علی پور کاوه فرمانده نیروی انتظامی، حمیدرضا مومنیان فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان کاشان، بازنشتگان، جانبازان، ایثارگران نیروی انتظامی و سایر مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

سرهنگ علی پورکاوه ضمن اشاره به بیست و ششمین سالگرد نیروی انتظامی اظهار داشت: گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با شعار "پلیس برای امنیت امنیت برای همه" برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان تجدید بیعت با شهدا مخصوصا شهدای نیروی انتظامی و پلیس را از دیگر اهداف عنوان کرد و افزود: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به همین مناسبت پیام تبریکی صادر کردند.

حمیدرضا مومنیان نیز در این مراسم هر اقدام استراتژیک نظام را در راستای تأمین امنیت مردم دانست و اظهار داشت: ساختارهای امنیت در داخل کشور، مرزها و خارج کشور یکی از مؤلفه‌های امنیت بوده و موضوع معیشت و اشتغال نیز از دیکر مؤلفه‌ها به شمار میرود.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به تدوین قانون اساسی افزود: امروز آمریکا در یک وضعیت استیصال قرار گرفته است و با تهدیدات توخالی سعی در ایجاد ترس و دلهره در مردم را دارد اما رهبر انقلاب اسلامی به خوبی این تهدیدات را پاسخ دادند.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی کیلومترها فراتر از مرزهای خود برای تأمین این مرز و بوم تلاش میکنند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم مشارکت های مردمی را برای حفظ و تأمین امنیت افزایش دهیم.

ارسال نظرات