خبرهای داغ:
فرماندار ملایر:

نیروی انتظامی نماد امنیت است

فرماندار ملایر گفت: نیروهای بسیاری در حفظ امنیت جغرافیایی و سیاسی و اجتماعی جانفشانی می‌کنند اما نماد همه آنها را مردم در نیروی انتظامی مشاهده می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۷۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

نیروی انتظامی نماد امنیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاشگران و پیشگامان عرصه فرهنگ و معنویت ورزش و آموزش همگانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروهای  خدوم انتظامی بیان داشت: نیروهای بسیاری در حفظ امنیت جغرافیایی و سیاسی و اجتماعی جانفشانی می‌کنند اما نماد همه آنها را مردم در نیروی انتظامی  مشاهده می‌کنند.

وی ادامه داد: این امنیت می‌تواند امنیت  فردی و اجتماعی و اخلاقی و روحی و روانی باشد و نباید این امنیت  در فرد و گروه و حزبی ارجحیت داشته باشد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه آحاد مردم حق برخورداری از امنیت و آسایش توسط پلیس را دارند، گفت: در این صورت است که مسیر رشد برای افراد جامعه تامین می‌شود. 

وی به سخنان  سخیف ویاوه گویی‌های ترامپ اشاره کرد و افزود: دیدیم که چگونه رییس جمهور کشور با حمایت رهبری پاسخ قاطعانه و عالمانه و روشنگرانه به دنیا و دولت آمریکا داد.

رضایی با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این همه قدرت وعزت به برکت خون شهدا و ارشادات و راهنمایی‌های خردمندانه رهبری  و اتحاد وهمدلی مردم و مسئولین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات