خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کارگری محمد رسول الله بسیج کاشان: این رزمایش به منظور آموزش و ایجاد آمادگی کارخانجات در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و پایداری ملی برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۲۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛  سلیمانی فرمانده حوزه بسیج کارگری محمد رسول ا... ناحیه مقاومت بسیج کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص اولین رزمایش پدافند غیر عامل حوزه صنعت در شهرستان کاشان گفت: در این رزمایش که به منظور آموزش و ایجاد آمادگی کارخانجات در راستای تحقق اهداف دفاع همه جانبه و پایداری ملی برگزار شد، مدیران مراکز تولیدی، صنعتی و شهرک های صنعتی، همچنین رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان کاشان، سازمان های هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی، معاون فرمانداری کاشان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان و رئیس اداره پدافند غیر عامل سازمان بسیج مستضعفین جناب سرهنگ بامری حضور داشتند.

وی در ادمه افزود: این رزمایش اولین رزمایش پدافند غیر عامل حوزه صنعت است که در هفته ی گرامیداشت پدافند غیرعامل برگزار شد و در آن کارگران مراکز تولیدی و صنعتی به مدت 6 ساعت آموزش های تخصصی اطفاء حریق، امداد و نجات و آشنایی با اصول پدافند غیرعامل را به صورت تئوری داشتند و به مدت 2 ساعت کارعملی را در منطقه ی شبیه سازی شده انجام دادند.

ارسال نظرات