خبرهای داغ:
مسئولان آران و بیدگل با تاکید برمبارزه با استکبار جهانی، روز ۱۳ آبان را نماد عزت ملت ایران دانستند.
کد خبر: ۸۹۴۴۰۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، آیت الله سید محمد موسوی با اشاره به تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ گفت: تسخیر لانه‌ی جاسوسی به تعبیر امام(ره) انقلاب دوم ملت ایران بود و حتی اهمیت آن از انقلاب اول هم مهم‌تر بود، زیرا تمام گرفتاری‌های ما از طرف دولت مستکبر آمریکاست.

امام جمعه آران و بیدگل با برشمردن تعدادی از جنایات آمریکا در حق ملت ایران اضافه کرد: جنایات آمریکا در حق ملت ایران به اندازه‌ای است که حتی ذکر عناوین آن فرصتی بسیار طولانی می‌برد.

وی به محاصره‌ی اقتصادی ملت ایران برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا برای شکست ملت ایران از هر راهی که بلد بوده، وارد شده است، اما به کوری چشم دشمنان این ملت، عزت و سربلندی ایران هر روز بیشتر شده است.

آیت الله موسوی با بیان تلاش برخی برای کمرنگ کردن این شعار خاطرنشان کرد: عده‌ای خیال می‌کنند اگر آمریکا از ما خشنود شود تمام مشکلات حل می‌شود، در حالی که اگر واقع‌نگر باشیم آمریکا با بسیاری کشورهای جهان ارتباط دوستانه و روابط تجاری آزاد دارد ولی وضع آنان بسیار بدتر از ایران است، حتی آمریکا گاهی آن‌ها را تحریم هم می‌کند.

وی در ادامه تکیه بر همت والای مسئولان و مردم را تنها را حل مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: مشکلات اقتصاد ایران با اجرای راهبردها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل می‌شود.

امام جمعه آران و بیدگل استکبارستیزی را به عنوان یکی از ویژگی‌های ذاتی انقلاب اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر ما با استکبار مبارزه نکنیم، با قرآن مخالفت کرده‌ایم.

 

ارسال نظرات