خبرهای داغ:
پیراینده گفت: به منظور شناسایی و معرفی باغ شهر تاریخی نطنز بخش ویژه "نطنزشناسی" کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۲۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، علی پیراینده شهردار نطنز اظهار داشت: شهرداری نطنز به منظور شناسایی و معرفی باغ شهر تاریخی نطنز بخش ویژه "نطنزشناسی" کتابخانه حضرت امیرالمومنین(ع) راه اندازی و بر طبق مصوبه شورای اسلامی شهر یک هزار درآمد عمومی سالانه خود را به این امر اختصاص می دهد.

شهردار نطنز تصریح کرد: مقرر شده است در این بخش کلیه اسناد ، کتاب ها ، مجلات ، مقاله ها ، تصاویر و دست نوشته هایی که محققین را در امر نطنز شناسی کمک خواهد نمود تهیه و در اختیار قرار گیرد.

علی پیراینده اضافه کرد: بزودی با دانشگاه ها نیز مکاتبه خواهیم نمود تا نسخه ای تحقیقات انجام شده در دانشگاه در اختیار این بخش قرار گرفته و تعاملات با مراکز دانشگاهی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: درخواست اینجانب از کلیه مطلعین بزرگوار این است که کلیه کتاب های تاریخی و جدیدی که در مورد نطنز مطالبی دارد را معرفی کنند تا شهرداری نسبت به تهیه آن اقدام کند.

شهردار نطنز تصریح کرد : شورای اسلامی شهر و شهرداری امیدوارند با نیت خیری که خانواده محترم تقی زاده انصاری مبذول نموده اند در راه اعتلای نام نطنز گام های جدی در کتابخانه امیرالمومنین (ع) برداشته شود.
ارسال نظرات