خبرهای داغ:
خوانسار
نماینده دانشجویان انقلابی اصفهان و عضو بسیج دانشجویی اصفهان؛
نماینده دانشجویان انقلابی اصفهان و عضو بسیج دانشجویی اصفهان گفت؛ با توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، شاید این اقدام رئیس جهمور آمریکا برای جبران شکست هایشان باشد، اما آنها بدانند سخت در اشتباه هستند؛ چراکه این اقدام پلید واکنش های بسیار محکمی چه در داخل سرزمین های اشغالی و چه در جهان اسلام در پی خواهد داشت و برای اسرائیل خطرناک تر است.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۷۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

حسین حسنعلی پیش از خطبه های نمازجمعه خوانسار به مناسبت روز دانشجو با اشاره به نقش دانشجو در طول تاریخ مبارزه با استکبار و در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن اظهار کرد؛ 16 آذر یادآور اعتراض و مقاومت دانشجویان در برابر دیکتاتوری شاه پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد و اعتراض به دیدار ریچارد نیکسون معاون وقت رئیس جمهور آمریکا و سرگیری روابط با بریتانیا است.

وی با بیان جمله معروفی از شهید بهشتی (ره) که فرموده است "دانشجو موذن جامعه است؛ اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود." گفت؛ نقش دانشجو در طول تاریخ مبارزه با استکبار و زورگویان، در تشکیل حکومت اسلامی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در دفاع مقدس و تببین و روشنگری تا امروز بی بدیل است.

وی افزود؛ علاوه بر اینها دانشجویان در پیشرفت های علمی که نام جمهوری اسلامی را در جهان برافراشته اند و همچنین در عرصه های فناوری، نوآوری، فعالیت های دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند.

نماینده دانشجویان انقلابی اصفهان و عضو بسیج دانشجویی اصفهان تاکید کرد؛ در مواقع حساسی هم چون تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و فتنه سال ۸۸ که برخی ها خواب بودند، این دانشجویان بودند که با حضور به موقع حماسه آفریدند.

وی خاطر نشان کرد؛ مسئولان باید به جامعه دانشگاهی کشور و انتقادات سازنده آن ها توجه بیشتری نمایند و به یقین عمل به منویات مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون زا حمایت از دانشجویان و ایده های آنان، کمک بزرگی به کشور در حل بحران ها خواهد داشت.

حسنعلی وظیفه قشر دانشجو را عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد؛ جریانات متعددی همچون جریان لیبرال، سکولار و غیره می خواهند دانشجو را از مسیر انقلاب اسلامی خارج سازند.

وی در بخش دوم سخنرانی خود ضمن محکومیت اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی گفت؛ ما نمازگزاران اقدام سخیف و ابلهانه رئیس جمهور را شدیدا محکوم می نمائیم‌.

وی اضافه کرد؛ با توجه به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، شاید این اقدام رئیس جهمور آمریکا برای جبران شکست هایشان باشد، اما آنها بدانند سخت در اشتباه هستند؛ چراکه این اقدام پلید واکنش های بسیار محکمی چه در داخل سرزمین های اشغالی و چه در جهان اسلام در پی خواهد داشت و برای اسرائیل خطرناک تر است.

عضو بسیج دانشجویی اصفهان با تاکید بر فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص عجز و ناتوانی مستکبران و آزادی فلسطین تصریح کرد؛ شواهد و قرائن هم چون شکست سال ۲۰۰۶ اسرائیل از حزب الله در جنگ ۳۳ روزه و نیز وعده الهی و شاخص های اجتماعی، از فروپاشی و نابودی اسرائیل حکایت دارد و آن عده ای که هنوز راه حل فلسطین را در سازش می بینند بدانند، آمریکا در ۴۰ سال در شش نوبتی که ضامن معاهده های صلح اسرائیل بود این معاهدات را زیر پا گذاشته و بدعهدی خود و این جمله را که "سازش هزینه دارد" را اثبات کرده است.

وی افزود؛ تمام روسای جمهور آمریکا پای این قرار دادها را امضا کردند اما هیچ گاه به تعهدات خویش عمل نکردند و این تصمیم ترامپ ناقض تمام تعهدات قبلی آمریکا و نادیده گرفتن مطالبات فلسطینیان است.

نماینده دانشجویان انقلابی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به درس هایی که از بدعهدی آمریکا باید گرفت اشاره کرد و ادامه داد؛ همین اقدام باید برای ما درس باشد؛ جریان نفوذی لیبرال روزی مخالف حضور نظامی ما در سوریه بودند و عده ای دیگر هم راه حل بحران سوریه را مذاکره می دانستند؛ اما همه دیدند سربازان ولایت و به خصوص سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی که خود بارها فرموده است، سرباز امام خامنه ای است، ریشه داعش را از بین بردند.

حسنعلی با تاکید بر فرمایش حکیمانه رهبرانقلاب که فرمودند عجله نکنید و فریب لبخند آنها را نخورید تصریح کرد؛ از مسئولان می خواهیم به توان داخلی تکیه کنند و به اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی عمل کنند تا بحران های اقتصادی حل شوند، پیروزی بر داعش نشان داد که ما باید به وعده صادق الهی ایمان داشته باشیم، هم چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و اکنون دوسال از این ۲۵ سال گذشته است و ان شاء الله با انتفاضه فلسطین در مرحله جدید و با حمایت همه جانبه امت اسلامی و استکبارستیزان عالم؛ شاهد آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف و نابودی اسرائیل باشیم.

ارسال نظرات