خبرهای داغ:
محمد رضایی
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کاشان در جمع کارکنان سپاه کاشان و آران و بیدگل :
شوی زیور آلات در هفته ی گذشته در یکی از خانه های تاریخی شهرستان کاشان برگزار شد و مسئولین برگزار کننده آن با وقاحت و حرمت شکنی کار را به جایی رسانده‌اند که مبادرت به پخش عمومی و زنده مراسم نمودند.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۳۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

فرماندهی ناحیه کاشان در جمع کارکنان سپاه کاشان و آران و بیدگل ضمن محکوم کردن برگزاری شوی زیورآلات در شهرستان کاشان گفت : مسئولین ضمن پاسخگویی به این ابتذال فرهنگی باید از مردم و خانواده شهدا عذر خواهی کنند.

سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی در ادامه با یادآوری سابقه ی کاشان به عنوان شهر دارالمومنین و پیشتازی در برگزاری مراسمات مذهبی در سطح کشور به جایگاه و منزلت زن در فرهنگ اسلام اشاره کرد و گفت : چرا در جامعه ای که باید رنگ و بوی فرهنگ اسلام در آن جاری باشد شاهد چنین توهین هایی به مقام و جایگاه زنان هستیم . ایشان ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مقام زن در اسلام گفت : در جامعه ی اسلامی جایگاه زن آنقدر بالاست که  مکرر در آیات و روایات و احادیث پیامبران و امامانش سفارش به حفظ کرامت زن شده است چرا باید مانند کشور های غربی از این انسان  به قصد سود جویی و منافع سیاسی و اقتصادی استفاده شود و با بهایی اندک از او  استفاده ابزاری کرده و او را در معرض دید نامحرمان قرار دهند.

شوی زیور آلات در هفته ی گذشته در یکی از خانه های تاریخی شهرستان کاشان برگزار شد و مسئولین برگزار کننده آن  با وقاحت و حرمت شکنی کار را به جایی رسانده‌اند که مبادرت به پخش عمومی و زنده مراسم نموده و موجبات جریحه دار نمودن قلوب خانواده‌های شهدا و دینداران کاشان را فراهم ساخته‌اند.

ارسال نظرات