خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت : دشمن در تلاش برای استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
کد خبر: ۸۹۶۹۵۷۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا غفاری پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان در جمع کارکنان ناحیه گفت : حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سخنان خود پیرامون فتنه 88 بیان کردند :32 سال است که علیه انقلاب و ملت ایران جنگ روانی وجود دارد از جمله شایعه پراکنی ، دروغ و تهمت که هدف اصلی از این گونه مسائل سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

وی گفت : هدف دشمن در درجه اول ازبین بردن انقلاب اسلامی بود و هدف بعدی این بود که اگر بر اندازی نظام تحقق پیدا نکرد انقلاب را استحاله کنند به صورتی که صورت انقلاب بماند ولی سیرت انقلاب و روح انقلاب ازبین برود.

حجت الاسلام و المسلمین غفاری در ادامه افزود : اخرین نمایش دشمن ، فتنه 88 بود که در حقیقت تلاشی بود که عده ای بخاطر قدرت و حب مال اسیر این توطئه شدند و طراح این توطئه بیرون از مرز ها بود و در داخل عده ای دانسته و ندانسته پیروی کردند .

وی در پایان گفت : دشمنان چشم به این افراد داشتند تا بتوانند از آنها در جهت مقاصد شوم خود استفاده کنند که با هوشیاری و بصیرت مردم به رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای تمام نقشه های آنها نقش بر آب شد .

ارسال نظرات