خبرهای داغ:
رابط نمایندگی، ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج امام علی النقی (ع) گفت:: حماسه ۹ دی نشان داد مردم با اتحاد و وحدت حامی رهبر و نظام اسلامی هستند و نخواهند گذاشت دشمنان ذره‌ای به انقلاب ضربه بزنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج امام علی النقی در همایش بصیرتی 9دی که با حضور فرمانده هان پایگاه وبسیجیان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد اظهار داشت : حماسه ۹ دی نشان داد مردم با اتحاد و وحدت حامی رهبر و نظام اسلامی هستند و نخواهند گذاشت دشمنان ذره ای به انقلاب ضربه بزنند .
مسئول رابط نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه 9 دی روز آزمایش بزرگی بود که حاصل درس‌ها و عبرت‌هایی بود که ملت بزرگ ایران آموخته بود گفت : ملت ما آموخته بود اگر امام مسلمین را در محراب تنها بگذاریم حادثه غم انگیز ضربت خوردن امام علی(ع) تکرار می‌شود.
وی تصریح کرد: ملت ایران از تاریخ آموخته بود اگر امام خویش را در صحنه جهاد تنها بگذارد ماجرای تنها گذاشتن امام حسن(ع) تکرار می‌شود و ابعاد عظیم آن حادثه را از ذهن خود گذرانده بود و می‌دانست اگر امام حسین(ع) تنها و کم سپاه باشد اصحابش شهید و کودکان حرم پابرهنه در میان تیغ‌های بیابان خواهند بود.
ارسال نظرات