خبرهای داغ:
امیرحسین سلیمانی
همزمان با دهه مبارک فجر در شاهین شهر:
نمایشگاه دایمی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۰۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، نمایشگاه دایمی پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در فرهنگسرای ادب و هنر گلدیس افتتاح شد.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه برپایی این نمایشگاه را اقدامی موثر دانست و از مدیرعامل سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر تقدیر کرد و اظهار داشت: موقعیت جغرافیایی ، شرایط سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشورمان باعث شده است تا دشمنان ایران اسلامی با وسایل مختلف سعی بر وارد نمودن ضربه بر پیکره نظام دارند و گرفتار نمودن جوانان در دام اعتیاد یکی از این راه هاست که باید در مقابل آن هوشیار باشیم.
بصیری خواستار آموزش به جوانان و بانوان در راستای اثرگذاری بیشتر و مقابله با این بلای خانمانسوز شد.
سرهنگ سید تقی حسینی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان نیز این نمایشگاه را تنها نمایشگاه در شهرستان های استان معرفی کرد و ادامه داد: تنها نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مرکز استان قرار داشت و امروز به همت مدیران شهرستان این نمایشگاه دومین و کامل ترین نمایشگاه استان اصفهان و اولین در میان شهرستان هاست.
حسینی عنوان کرد: پلیس با اهدای نزدیک به چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز و مجروح سعی کرده است مانع ورود و توزیع مواد مخدر در سراسر کشور شود اما لازم است فعالان فرهنگی و اجتماعی در کنار پلیس با آگاهی بخشی به خانواده ها و جوانان از گسترش اعتیاد در جامعه جلوگیری شود.
کارشناسان و سازمان های مردم نهاد در این نمایشگاه به صورت دائم حضور دارند و به خانواده ها و آسیب دیدگان اجتماعی در این زمینه مشاوره ارائه می دهند.
ارسال نظرات