خبرهای داغ:
محمد رضایی
جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در همایش کانون های فرهنگی هنری شهرستان :
سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده در همایش کانون های فرهنگی هنری گفت :در این برهه حساس نیازمند جوانان مسجدی و فرهنگی که همسو با فرهنگ اسلامی رشد یافته اند هستیم و این کانون ها می توانند این بستر را فراهم کنند .
کد خبر: ۸۹۹۹۸۸۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج کاشان در همایش کانون های فرهنگی هنری شهرستان کاشان که به مناسبت سالروز تشکیل کانون های فرهنگی درمساجد برگزار شده بود در مسجد علی ابن ابی طالب کاشان گفت : در این برهه حساس نیازمند جوانان مسجدی و فرهنگی که همسو با فرهنگ اسلامی رشد یافته اند هستیم و این کانون های می توانند این بستر را فراهم کنند .

اگر اتحاد و همدلی بین مسئولان کانون ها و هیئت امناء مساجد و مسئول پایگاه بسیج برقرار باشد می توان مساجد را به یکی از برترین قطب های فرهنگی و هنری و ارزشی تبدیل کرد .

تعامل کانون های فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج موجب پیشبرد فعالیت های فرهنگی در مساجد می شود باید برای نوجوانان و جوانانی که در مساجد حضور پیدا می کنند برنامه داشت و از این طریق بتوان با جذابیت بخشی این نیرو ها را نگاه داشت .

تعامل بین بسیج، کانون ها و دیگر تشکل های مردمی در مساجد با محوریت امام جماعت مسجد راهکاری مفید برای افزایش هم افزایی محلات است .

با برنامه ریزی میان کانون و پایگاه بسیج می توان از موازی کاری در اجرای برنامه های فرهنگی جلوگیری کرد .

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده در ابتدا به نقش مساجد به عنوان مهمترین سنگر و پایگاه برای دفاع از اسلام اشاره کرد و گفت:در طول مبارزات ملت ایران همیشه مساجد پایگاه اصلی انقلابیون بوده و روشنگری ها، همه از مساجد نشأت می گرفت .مساجد پایگاه اصلی فعالیت بسیج است همان طوری که در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس مساجد از مهمترین پایگاه های پشتیبانی بودند امروز نیز کماکان محوری ترین پایگاه برای دفاع از انقلاب و بهترین محل تجمع برای بسیجیان که پیش قراولان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند می باشد .

این همایش با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری شهرستان کاشان و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شده بود و در پایان میثاق نامه توسط ناحیه مقاومت بسیج ، مرکز رسیدگی به امور مساجد و کانون های فرهنگی هنری شهرستان کاشان امضا شد .

ارسال نظرات