خبرهای داغ:
شب گذشته باغ فدک میزبان حدود ۱۰ هزار نفر از مسافران نوروزی بود.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۱۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، اصغر شاطوری مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد تسهیلات سفر اصفهان اظهارکرد: در دومین شب سال جدید بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو وارد باغ فدک شدند که با احتساب هر خودرو چهار نفره حدود ۱۰ هزار نفر در باغ فدک اسکان یافتند.

وی تصریح کرد: شب گذشته در‌های هفت ورزشگاه در سطح مناطق به روی مسافران باز شد و حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو به سمت این ورزشگاه‌ها هدایت شد.

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد تسهیلات سفر اصفهان با بیان اینکه از سال‌ها قبل برخی زیرساخت‌ها همچون محل ظرفشویی، آب‌خوری، دستشویی، سکو‌های نصب چادر، محل‌های مناسب برای پارک خودرو و روشنایی در باغ فدک پیش‌بینی شده بود، افزود: همه ساله در آستانه نوروز تعمیرات احتمالی و به روز رسانی این امکانات انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی بازارچه باغ فدک برای تامین مایحتاج روزانه مسافران گفت: در این بازارچه غرفه‌های مختلفی از جمله اغذیه فروشی، چادر، میوه، فست فود، پتو و ... ارایه می‌شود.

شاطوری خاطرنشان کرد: در باغ فدک هر شب جشن‌هایی به مناسبت آغاز سال نو بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت دو ساعت برگزار می‌شود، همچنین در این کمپ گردشگری شش غرفه بازی ویژه فرزندان شش تا ۱۵ سال با بازی‌های جذابی که جنبه آموزشی، فرهنگی، خلاقیت و سرگرمی دارد، در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، باغ فدک تنها مکان اسکان موقت برای مسافران نوروزی البته به صورت روباز است. این مکان در شمال اصفهان قرار دارد و با توجه به جنگلی بودن این باغ و سردی هوا در صورت لزوم مسافران به مکان‌های سرپوشیده راهنمایی خواهند شد.
ارسال نظرات