خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
روابط عمومی ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان خبرداد
همزمان با آغاز سال 1397 جمعی از پایوران ناحیه امام صادق (علیه السلام ) اصفهان از حضرت آیت الله شوشتری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۰۹۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه‌ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان، جمعی از پایوران ناحیه امام صادق (علیه السلام) مهمان بیت حضرت آیت الله شوشتری بودند.

در این دیدار صمیمانه حضرت آیت الله شوشتری ضمن تبریک سال ۹۷ و ماه رجب، بر تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: سپاه باید تمامی ظرفیت‌های موجود را در جهت تحقق شعار سال بکار گیرد.

حضرت آیت الله شوشتری تاکید کرد: همه‌ی ما باید در تحقق شعار (حمایت از کالای ایرانی) کوشا باشیم و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از کالای ایرانی به کار بندیم.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اساسی در تحقق حمایت از کالای ایرانی دارد و از ارکان تحقق این شعار است.

حضرت آیت الله شوشتری از حماسه سازی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها از جمله اقتصاد نقش مهمی را ایفا نموده است.

وی در پایان گفت:: آنچه که اقتصاد ما را از آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی است که باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مسئولان باید تمامی تلاش خود را در این جهت بکار گیری نمایند.
ارسال نظرات