خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول بنیاد مهدویت و دبیر ستاد شعبانیه اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور مسئول مسئول بنیاد مهدویت اصفهان و دبیر ستاد شعبانیه گفت : یکی از عوامل پایداری مومن در مسیر توحید ، حفظ دیانت و داشتن استقامت دینی ، گره زدن افکار و رفتار به اندیشه امامت است.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۸۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور مسئول مسئول بنیاد مهدویت اصفهان و دبیر ستاد شعبانیه در اجتماع بزرگ بسیجیان که در محل حسینیه شهدای بسیج برگزار شد گفت: یکی از عوامل پایداری مومن در مسیر توحید ، حفظ دیانت و داشتن استقامت دینی ، گره زدن افکار و رفتار به اندیشه امامت و امروز به امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور افزود : ما به عنوان شیعه وابسته به امامت هستیم و هرچه بتوانیم تقرب ، معرفت و وفاداری خودمان را به سمت امام زمان (عج)بهتر و بیشتر نشان دهیم ، عنایت ، محبت و پشتیبانی حضرت را بیشتر خواهیم داشت.

مسئول بنیاد مهدویت و دبیر ستاد شعبانیه اصفهان تاکید کرد : ما از نظر فردی ، هر خواهر و برادر مؤمن و انقلابی بایستی هر سحر علاوه بر ارتباط با خدا یک گام به سوی امام زمان (عج) برداریم و تجدید پیمان هر روزه با امام زمان (عج) داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور خاطر نشان کرد : باید استمرار بیعت با امام زمان (عج) داشته باشیم زیرا این امر باعث قوت قلب و افزایش صبر انقلابی ما می گردد و قدرت استقامت ما را در مسیر سختی که در پیش داریم در مواجهه با انواع خطرات اخلاقی ، ایمانی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی  بالا می برد .

حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور در پایان گفت :اگر می بینیم افرادی دچار ریزش می شوند و نسبت به اسلام و انقلاب دچار رکود و توقف ذهنی میگردند ، یکی از دلایل مهم این امر سستی و ضعف در ارتباط باطنی این افراد با امام زمان (عج) است لذا باید این پیوند و استمرار ارتباط باطنی با امام زمان تداوم داشته باشد.

ارسال نظرات