خبرهای داغ:
یاسر متانت
فرمانده ناحیه گلپایگان در روز پاسدار بیان داشت:
فرمانده ناحیه گلپایگان :بسیجیان و پاسداران ناحیه گلپایگان به دور از جناح بندیهای سیاسی، تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری و مقابله با استکبار به کار بسته اند.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۵۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان؛ سرهنگ  پاسدار محمود فروزاد، در  مصاحبه حضوری با اصحاب رسانه با اشاره به درخشش پاسداران در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی، عنوان کرد: پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون، در عرصه های مختلف جهاد و شهادت، حماسه و ایثار، سازندگی، علمی و آموزشی و اجتماعی، تلاش های بی شائبه ای را برای اعتلای میهن اسلامی و اسلام ناب محمدی انجام داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان  با اشاره به سرزنش ها و طعنه های برخی معاندین  به ساحت سپاه اظهار کرد: اخلاص، ایثار، از خود گذشتگی و بصیرت پاسداران باعث شده دشمنان خارجی و در رأس آنان آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و در برخی مواقع دشمنان داخلی و افراد بی بصیرت، تمام تلاش خود را برای مقابله و مبارزه با سپاه انجام داده و هجمه هایی را به سپاه پاسداران وارد کنند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم سرلوحه کار سپاه پاسداران است، تصریح کرد: بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان به دور از جناح بندیهای سیاسی، تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و اجرای منویات مقام معظم رهبری و مقابله با دنیای کفر و استکبار  به کار بسته اند.

سرهنگ فروزاد با بیان اینکه قرار گرفتن سرداران سپاه در  قله های رفیع شهادت و همچنین در رأس  لیست های تحریم دشمنان، مدال افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: هجمه ها و کینه توزی های دشمنان خارجی و همگامان داخلی آن ها نمی‌تواند خللی در مسیر خدمت رسانی سپاه به مردم ایجاد کند و پاسداران با ادامه دادن راه شهدا در جهت اعتلای نام ایران اسلامی، محکم تر از پیش به مأموریت خود ادامه خواهند داد.  

 در پایان مصاحبه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، جانبازان  و ایثارگران را پاسداران واقعی انقلاب اسلامی دانست و تشریح کرد: جانبازان و ایثارگران با اهدای قسمتی از بدن خود در راه دفاع از اسلام، باعث شدند که انقلاب در چهل سالگی خود با قوت و قدرت به کار خود ادامه داده و خاری بر چشم دشمنان باشد.

 

 

ارسال نظرات