خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
غلامعلی کریمی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع کارکنان ناحیه امام صادق (علیه السلام) گفت : آزاد سازی خرمشهر نصرتی از جانب خدا بود که به واسطه ایثار و فداکاری رزمندگان غیور جمهوری اسلامی بدست آمد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان غلامعلی کریمی از رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت : آزاد سازی خرمشهر نصرتی از جانب خدا بود که به واسطه ایثار و فداکاری رزمندگان غیور جمهوری اسلامی بدست آمد.

وی در ادامه گفت : فتح خرمشهر فتح خاک و سرزمین نبود بلکه فتح ارزشهای والای انسانی بود که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و طبق هر فرمول و مبادله ای آزاد سازی خرمشهر ممکن نبود و امری محال به حساب می آمد ولی با تکیه بر آموزه های قرآنی و دینی این محال ممکن شد و خرمشهر بعد از 20 ماه اشغال در عملیات پیروز مندانه بیت المقدس فتح گردید.

وی تاکید کرد : فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس بود که این پیروزی بزرگ بیانگر استقامت ،مقاومت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است .

 

کریمی به استعداد نیرویی و تجهیزات دشمن بعثی اشاره کرد و گفت : رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بعثی  هم از لحاظ نیرویی و هم تجهیزات در سطح پایین تری بودند ولی خواست و اراده الهی و نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) بر این بود که جبهه ی حق علیه باطل پیروز گردد. 

 

رزمنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس در پایان به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند : خرمشهر ها در پیش است اشاره کرد و از همه خواست با روحیه ایمان و تقوا و خود باوری در رشد و پیشرفت ایران اسلامی تلاش نمایند.

ارسال نظرات