خبرهای داغ:
شورای اردوهای جهادی بسیجیان در چه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۱۶۱۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه با حضورفرماندهی سپاه ناحیه، مسئولین حوزه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، مسئول گروه‌های جهادی ومسئولین بسیج سازندگی، بسیجیان خواهر وبرادر شهر درچه جلسه شورای جهادی در سپاه ناحیه برگزار گردید.
جناب سرهنگ منصوری گفت:امسال در نظر داریم با تغییر رویکرد فعالیت بسیج سازندگی در غالب اردو‌های جهادی ولایت پذیری بسیجیان را یکبار دیگر به تمام معنا در شهر درچه نشان دهیم. همه ما می‌دانیم که در هر میدان وعرصه‌ای که بسیج وارد شده، وجود مشکل درآنجا معنا ندارد وبه این امر هم مطلع هستیم که فعالیت اردو‌های جهادی در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی که انجام شود مفید ومثمر، ثمرمی باشد ولیکن ماموریت مقطعی در شهرستان‌های دیگر عدم آگاهی مردم بومی از عملکرد بسیج را در پی دارد و همچنین انس والفت پایدار با اهالی آن مکان بوجود نمی‌آید.
ایشان در ادامه گفت: در سطح کلان مسئولین تاکید دارند که کارکرد بسیج برای مردم محل قابل لمس باشد. وماموریت‌های واگذارشده به گروه‌های جهادی بسیج، محله محور ودرراستای نشان دادن خدمات بسیج وچشیدن طعم خدمت رسانی به مردم است ووقتی با رعایت اولویت‌ها وکار کارشناسی شده برنا مه‌ها را دنبال کنیم مردم محل هم دیدگاهشان تغییر می‌کند وخدمت رسانی هم ملموس می‌شود.
ارسال نظرات