خبرهای داغ:
رجبی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش کوهپایه گفت: پیام روز قدس، مقاومت و اتحاد ملت بزرگ ایران در رسیدن به خواسته های به حق خود و پیام عزت و تسلیم ناپذیری در برابر دنیای سست و شکننده کفر و استکبار است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۵۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، حسین رجبی در گفت‌وگویی با بیان سخن حضرت امام خمینی(ره) « روز قدس روز اسلام است، روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد »، اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره)، روز رسوایی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی است.

وی افزود: روز قدس همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم ستم دیده فلسطین وهر ملت و امت ستم دیده و مظلوم در جهان است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم این کشور و مخالفت خود را بااشغالگری، تجاوز و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش کوهپایه تصریح کرد: همان‌طور که امام راحل(ره)، مسئله قدس را نخستین مسئله جهان اسلام دانستند ما نیز بر این موضوع تأکید داریم، به این معنا که تا این غده سرطانی(صهیونیست کودک کش) در منطقه وجود دارد منطقه آرامش نخواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: در اصل راهپیمایی هر ساله روز جهانی قدس در حقیقت تجدید بیعت با امام راحل عظیم شان و شهدای گرانقدر و تجدید میثاق با بزرگ دیده بان انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز در دفاع از حقوق مظلومان جهان خاصه مردم مظلوم وستم دیده فلسطین است.

حسین رجبی در ادامه گفت: امسال این راهپیمایی علاوه بر پیامی که هر ساله داشته با توجه به رفتار غیر قانونی آمریکای عهد شکن وخائن در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم منحوس و غاصب و کودک کش صهیونیستی و کشتار بی رحمانه زنان و مردان وکودکان بی دفاع فلسطین و سرزمین هایس اشغالی، پیام دیگری را هم با خود دارد و آن پیام مقاومت و اتحاد ملت بزرگ ایران در رسیدن به خواسته های به حق خود و پیام عزت و تسلیم ناپذیری در برابر دنیای سست و شکننده کفر و استکبار است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش کوهپایه تصریح کرد: بی شک حضور گسترده مردم خداجو، مومن و ولایتمدار بخش کوهپایه در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت از مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و اعلام انزجار از توطئه ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی ها و وحشی گری‌های گروه‌های تکفیری و تروریستی و ضد اسلامی علیه مردم مسلمان است و مشت محکمی است بر دهان استکبار جهانی و بویژه آمریکای جنایتکار بموجب قرار دادن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منهوس و غیر قانونی و کودک کش وغاصب صهیونیستی است.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات از مردم آگاه، متدین و انقلابی وبسیجیان و دانش آموزان بخش کوهپایه، گفت: دعوت بعمل می آورم همگام با خیل عظیم امت اسلامی در سراسر کشور به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین چون همیشه با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات بخش شهید پرورکوهپایه بیفزایند.

رجبی افزود: با شناختی که از چندین سال خدمت به مردم ولایت مدار و شهید پرور بخش کوهپایه داشته اطمینان دارم در لبیک به دعوت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله)، به یاری خداوند امسال نیز همچون سال های گذشته حماسه ای بی نظیر خواهید آفرید و برگ زرین دیگری را در حمایت از نظام اسلامی ودفاع از مظلومین ومستضعفین عالم در تاریخ بخش کوهپایه ثبت وضبط خواهید کرد.

حسین رجبی با دعوت از بسیجیان و مردم مومن ک انقلابی و همیشه در صحنه بخش کوهپایه برای حضور گسترده در روز جهانی قدس، اذعان کرد: دانش آموزان بخش کوهپایه نیز همپای مردم همیشه در صحنه بر عظمت وشکوه این راهپیمایی خواهند افزود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی بخش کوهپایه اظهار کرد: بدون تردید راهپیمایی روز جهانی قدس همان ثواب احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را دارد چرا که شب بیست و سوم رمضان عبادتی در عرصه فردی و راهپیمایی قدس عبادتی در عرصه سیاسی و اجتماعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات