خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان به مناسبت فرا رسیدن عید فطر گفت: عید فطر روز تزکیه و پاکی نفس انسان از قید و بندهای نفسانی و روز بازگشت به فطرت پاک الهی است
کد خبر: ۹۰۲۶۶۰۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر در جمع کارکنان این ناحیه گفت : حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر سرور و شادی برای مومنان پس از یک ماه طاعت بندگی و عبادات خالصانه به ارمغان می آورد.

وی گفت : شادی مومنان در این روز به دلیل قبولی اعمال  و آمرزش گناهان آنان است؛ و بشارت این روز برای آنان از سوی خداوند متعال به دلیل تلاش و مجاهدت آنان در راه تقرب به درگاه الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی افزود : عید فطر روز تزکیه و پاکی نفس انسان از قید و بندهای نفسانی و روز بازگشت به فطرت پاک الهی است. ترک معصیت الهی و انجام اعمال عبادی ویژه ماه مبارک رمضان نیست و باید اعمال و رفتار خدا پسندانه در سایر ماه ها نیز ادامه یابد.

علی رمضانی در ادامه خاطر نشان کرد : روز عید سعید فطر روزی است که مومنان متناسب با آنچه در ماه مبارک رمضان برای خویش اندوخته اند از مواهب و عنایات دنیوی و اخروی خداوند بهره مند خواهند شد که آثار و برکات این لطف و احسان الهی برای مومنان ملموس و محسوس خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) در پایان گفت : در روز عید فطر مومنان با پرداخت زکات فطره و اقامه نماز عید سعید فطر ، با فرستادن صلوات به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت مطهر ایشان مورد لطف و رحمت پروردگار قرار می گیرند .

ارسال نظرات