خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش قمصر به همراه تعدادی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج بمنظور تجلیل از قهرمان بسیجی آقای امیرعباس توتی قمصری درمنزل ایشان حاضر شدند .
کد خبر: ۹۰۴۰۱۷۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش قمصر بهمراه تعدادی از اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج بمنظور تجلیل از قهرمان بسیجی آقای امیرعباس توتی قمصری درمنزل ایشان حاضر شدند .

سروان سلیمانی در این دیدار گفت: تلاش و کوشش جدی شما در کنار توکل بر خداوند متعال و در سایه دعای پدر و مادر منجر به کسب این عنوان و مقام ورزشی شده است که بایستی قدردان آن باشید . امروز جوانان بسیجی، ورزشکاران و مردم شریف بخش قمصر به شما افتخار می کنند .

ایشان در ادامه افزود: باظرفیت و توانمندی که در زمینه ورزشی‌ بخش قمصر وجود دارد ما می توانیم قهرمانان زیادی در رشته های مختلف داشته باشیم .

وی افزود: الگوی شما قهرمانان بایستی شهدای عزیز ورزشکار باشند . امروز بسیج بخش قمصر هم با راه اندازی سوله ورزشی صالحین در مرکز حوزه مقاومت زمینه را برای ورود دوستداران ورزش به بسیج فراهم کرده و آماده ارائه خدمات رایگان به جوانان عزیز می‌باشد . سالن ورزشی شهدای قمصر هم در رشته های بدنسازی و تکواندو در رده های سنی بزرگسالان نوجوانان درحال فعالیت است .

 علی اصغر سلیمانی در پایان دیدار کسب مقام قهرمانی را به مادر آقای توتی تبریک گفت و افزود: آنچه امیرعباس امروز بدست آورده نتیجه تربیت درست ، لقمه حلال و طیب و دعای خیری است که شما برای او فراهم و انجام داده اید و انشالله خداوند به شما و پدر رزمنده اش سلامتی و عزت عنایت فرماید .

ارسال نظرات