خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی :
جلسه روشنگری و بررسی مسائل سیاسی روز با حضور سید جواد ابطحی؛ نماینده مردم انقلابی شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جمع طلاب بسیجی پایگاه حضرت جوادالائمه علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۶۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در این جلسه که با محوریت بررسی کارگروه FATF  و کنوانسیون های مرتبط با آن و علل تصویب آن در مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، ابطحی گفت: مایه تاسف و نگرانی است که دولت و نمایندگان مجلس با داشتن تجربه پذیرش برجام دوباره به دنبال تصویب قراردادهایی هستند که هم از نظر شروط و الزامات آن و هم از نظر بی تعهدی دست اندرکاران آن نتیجه ای جز خسارت و ذلت ندارد، شتاب و اصرار وجود دارد.

وی افزود: وقتی در دولت تدبیر و امید، اراده و تدبیری برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد، فرافکنی کرده و راه حل مشکلات را پذیرش معاهدات خارجی می دانند تا با این روش، ناکارآمدی خود را مخفی کنند.

نماینده انقلابی مردم شهید پرور خمینی شهر تاکید کرد: پذیرش مفاد کنوانسیون های مرتبط با FATF یک نوع خود تحریمی است که باعث فشار بیشتر بر نظام اسلامی می شود که احساس می شود جریانی بیماردل با این شیوه و با بالا بردن نارضایتی عمومی، قصد ایجاد تقابل مردم با حاکمیت را در سر می پروراند که ان شاالله با هوشیاری و صبر انقلابی مردم، این توطئه خنثی خواهد شد..

 وی گفت: تاکید دولت بر داشتن حق تحفظ در این قراردادها، خلاف واقع است؛ چرا که تفسیر و اجرای مفاد آن قراردادهای زیانبار بوسیله خود نظام سلطه صورت می گیرد که از ابتدا قصدشان با تحمیل این معاهدات به بن بست کشاندن نظام دینی و ولایی است.

 

 

ارسال نظرات