خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس استان اصفهان گفت : عنوان بسیج یک ارزش است و به معنای واقعی کلمه اگر کسی بسیجی باشد ارزشمند است.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۲۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس استان اصفهان در دیدار فرمانده ناحیه و جمعی از پایوران به مناسبت هفته ی بسیج گفت : بسیج شهدای گرانقدری را از ابتدای انقلاب تا کنون تقدیم اسلام و انقلاب نموده است و وصیت نامه ی شهدای بسیجی یک عبرت است و ما باید آن را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم .

وی در ادامه افزود : عنوان بسیج یک ارزش است و به معنای واقعی کلمه اگر کسی بسیجی باشد ارزشمند است. و خادم الحسین (ع) و بسیجی بودن در کنار هم افتخار است.

سردار معصوم بیگی به تعامل خوب و سازنده ی بین نیروهای مسلح اشاره و تأکید کرد به لطف خدا تعامل و ارتباط خوبی بین سپاه و بسیج با نیروی انتظامی حاکم است و بسیج در همه ی مأموریت ها در کنار برادران ناجا انجام خدمت نموده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز به لطف خداوند و رهبری مقتدرانه ی امام خامنه ای(مدظله العالی) و تلاش همه ی نیروهای مسلح خصوصا بسیج و سپاه امنیت خوب و پایداری را شاهد هستیم.و مجموعه ی پلیس نیز سعی می کند در گزینش ها و استخدام کادر خود بسیجیان را در اولویت قرار دهد.

در پایان از فرماندهی ناحیه ، مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

 

ارسال نظرات