خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در تدوام انقلاب حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: انقلاب ایران و انقلاب فاطمی هر دو مبنای الهی دارند.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۱۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری شنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در تدوام انقلاب حضرت فاطمه زهرا (س) است.
 
وی با اشاره به اینکه در هیچ دوره و زمانی مکتب اهل بیت (ع) به مانند امروز به این وسعت و گستردگی در جهان مطرح نشده بود، افزود: در هیچ زمانی هم به اندازه امروز دشمن با یکدیگر این چنین متحد نشده بودند تا بخواهند تیشه به ریشه اسلام و مکتب توحیدی اهل بیت (ع) و نظام و انقلاب اسلامی ایران بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به سه نوع شباهت بین انقلاب اسلامی ایران و انقلاب فاطمی، گفت: هم انقلاب اسلامی ایران و هم انقلاب فاطمی هر دو مبنای الهی دارند و براساس مبانی الهی با انحرافات مبارزه کرده اند.

وی همچنین جهادی بودن و ولایی بودن هر دو انقلاب را دو ویژگی دیگر این دو انقلاب نام برد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه است و انقلاب فاطمی نیز براساس ولایت و امیرمومنان (ع) است.

استاد حوزه علميه با اشاره به اینکه اگر حق ولایت را ادا نکنیم نخواهیم توانست به حقیقت ولایت برسیم و در دوره ظهور مقابل امام زمان (عج) قرار خواهیم داشت افزود: تمامی مشکلات را جانبازان سرافراز و شهدا تحمل کردند تا به حقیقت ولایت که سبب عزت و رستگاری و ماندگاری است برسند و شهدا با شهادت خود برای همیشه تاریخ ماندگار شدند.

رییس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امسال چهلمین سال پیروزی خود را جشن می‌گیرد و همچنان مقاوم و استوار در برابر همه توطئه‌های دشمن ایستاده است به دلیل فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران قهرمان است و ترس و هراس دشمن نیز از همین فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران است. 

لازم به ذکر است مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با عنوان ‹‹با زهراحماسه آفریدیم›› به مدت دو شب ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه به همت حوزه بسیج امام حسن مجتبی (ع)، یاوران حضرت مهدی (عج) در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار می‌شود.
منبع: رسا
ارسال نظرات