خبرهای داغ:
محمد گل زاده
با حضور پرشور مردم کاشان پیکر شهید مدافع حرم «سید مهدی امینی» عصر امروز تشییع شد.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان٬ پیکر شهید «سید مهدی امینی»  پس از مراسم وداع و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) در حسینیه سپاه کاشان  با حضور خانواده شهید و جمعی از خانواده شهدا به روی دستان مردم تشییع شد.

علیرضا شبان زاده در مراسم تشییع پیکر پاک شهید تازه تفحص شده مدافع حرم سید مهدی امینی، اظهار داشت:  اگر شهدای مدافعان حرم نبودند دشمن به داخل کشور می‌آمد در حقیقت جانشان را در راه دفاع از کشور، دین و انقلاب اسلامی فدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حامی آرامش، امنیت و اقتدار کشور اسلامی هستند، گفت: شهدا سرمایه‌های نظام هستند و ما تا پایان عمر مدیون آنان هستیم و وظیفه بسیار سنگینی برای ما ایجاد کردند .

وی با تاکید بر اینکه ما باید همچون شهدا بر مشکلات غلبه کنیم و جامعه‌ای الگو در جهان باشیم، تصریح کرد: با برکت خون شهدا و پیروی از ولایت فقیه می‌توان الگوی تمام جهانیان شد در حال حاضر افرادی چون شهید حججی‌ها، امینی‌ها و دیگر شهدا کم نیستند که با ایمان و اعتقادات راسخ همچون شهدای دفاع مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان٬ شهید سید مهدی امینی از لشکر فاطمیون متولد سال 1370 متاهل و دارای یک فرزند دختر چهار ساله است که در اذر ماه 1394 در سوریه به شهادت و مفقودالاثر شد.

ارسال نظرات