خبرهای داغ:
محمد گل زاده
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: بسیج ادارات می‌کوشد فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۳۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ پاسدار علیرضا شعبانی زاده پیش از خطبه های نمازجمعه کاشان گفت : حدود 125 هزار نفر بسیجی در پایگاه‌های مقاومت بسیج مسجدها، محله‌ها، اداره‌ها، کارخانه‌ها، بازار و اصناف، طلاب و روحانیون، دانَش آموزان و دانشجویان در این شهرستان سازماندهی شده‌اند.

به گفته وی در بسیج اداره‌ها و اصناف و بازاریان حدود 5 هزار  بسیجی در 36 پایگاه مقاومت بسیج اداره‌ها و 4 پایگاه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان سازماندهی شده و آماده ارائه خدمات به مردم این شهرستان هستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان آموزش فقه و اخلاق به بازاریان به ویژه برای متقاضیان دریافت پروانه کسب، آشنایی با روزی حلال و ترویج فقه در بازار را از جمله فعالیت‌های بسیج اصناف و بازاریان برشمرد و تصریح کرد: اصناف بازوی قدرتمند نظامی اسلام است.

وی تقویت بازار اسلامی را از دیگر ماموریت‌های بسیج اصناف و بازاریان دانست و بیان کرد: دشمن به دنبال این بود که با ایجاد نآرامی‌ها و به تعطیل کشاندن بازار این قشر از جامعه را از نظام اسلامی جدا کند که با هوشیاری بازاریان این توطئه نقش برآب شد.

شعبانی زاده همچنین یادآور شد: بسیج ادارات تلاش می کند فرهنگ خدمت رسانی در جامعه را گسترش دهد،  مردم ولی نعمت انقلاب و نظام اسلامی هستند، بسیجیان تلاش می‌کنند این ایدئولوژی در همه اداره ها، سازمانها و ارگانها نهادینه و تبیین شود.

وی دوری از منکرها و احیا معروف‌های خداپسندانه مانند ارزشهای دفاع مقدس در جان کارمندان دولت، جلوگیری از رانت‌خواری و فساد اقتصادی اعم از کسانی که به بدنه سیستم  اقتصادی دولت نفوذ یافته‌اند را از  جمله وظیفه‌های بسیج ادارات بیان کرد و گفت: این قشر از بسیج تلاش می‌کند آسیب های  موجود در بخشهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شناسایی و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان همچنین فلسفه اولیه تشکیل بسیج را استفاده از توان بالای نیروهای مردمی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن دانست و تصریح کرد: به تدریج با توجه به تجربیات این نیروی عظیم مردمی، کارکردهای جدیدی برای بسیج مطرح شد.

وی تاکید کرد: به همین علت امروز بسیج  در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، اقتصادی، سیاسی، اطلاعاتی و امنیتی ورود پیدا کرده است.

ارسال نظرات