خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از افتتاح اردوهای رزمی و فرهنگی با عنوان «نسل سلیمانی» در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۶۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

مجتبی لطفی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان بسیج دانش‌آموزی، ایجاد و تقویت روحیه نشاط و امید در بین دانش آموزان است.

وی افزود: در همین راستا تدریس درس آمادگی دفاعی یکی از ظرفیت‌هایی که توسط 2 مجموعه سپاه و آموزش و پرورش در مدارس اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: این درس در 2 پایه نهم و دهم در رشته‌های نظری و یا دوازدهم در رشته‌های هنرستانی تدریس می‌شود و دارای کارگاه‌های عملی با موضوعات پدافند غیرعامل، امداد و نجات، خود امدادی و... است که در سال‌های گذشته این کارگاه‌ها در مدارس انجام شده است.

لطفی ادامه داد: اما به جهت هویت بخشی بیشتر به این درس با پیگیری‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها امسال این کارگاه‌ها با 15 هزار نفر اردو ویژه دانش آموزان درس آمادگی دفاعی در خارج از مدارس و در اردوگاه‌های مشخص شده در هر شهرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سرفصل‌های مشخص شده بازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و نماز جماعت برای دانش آموزان برنامه‌ریزی شده است، گفت: امیدواریم این برنامه در سال‌های آینده نیز در اردوگاه‌های استان سمنان اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار