خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین و نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج نایین از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نایین دیدار و سرکشی کردند
سرکشی و بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان نایین در تاریخ سوم دی ماه 1402 توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج نایین
کد خبر: ۹۵۶۶۰۹۶
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج نایین " دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین حضرت حجت الاسلام باقریان با اشاره به این نکته که خدمت رسانی به مردم و امیدآفرینی بهترین معروفات می‌باشد در خصوص تکریم ارباب رجوع مطالبی را عنوان نمود.

 در ادامه صورت جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر درمانگاه تامین اجتماعی در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ تحویل دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان گردید.

 سپس دبیر ستاد امر به معروف از نحوه ارائه خدمات به مراجعین در درمانگاه بازدید به عمل آورد و به کادر درمان درمانگاه عرض خدا قوت و خسته نباشید گفت.

 در پایان نیز از داروخانه درمانگاه بازدید به عمل آمد.

 توافقات صورت گرفته :

 ۱_درخواست تشویق برای اعضای محترم شورای امر به معروف و نهی از منکر درمانگاه توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان .

۲_درخواست قرآن صفحه صفحه جهت قرائت مراجعه کنندگان به درمانگاه در زمان انتظار.

۳_ درخواست پزشک متخصص در ساعت غیر اداری جهت ارائه خدمات به قشر ضعیف جامعه خصوصاً کارگران کارخانه های صنعتی شهرستان.

ارسال نظرات