خبرهای داغ:
به مناسبت حضور مردم در انتخابات و سلسله نشستهای بصیرتی، همایش بصیرتی سیاسی بسیجیان همراه با سخنرانی برادر محمودی از پیشکسوتان دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم با حضور پایوران، بسیجیان گردان ۱۰۹حضرت امام حسین)علیه السلام( و مردم محلی در محل مسجد علی ابن ابیطالب شهر مبارکه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۸۳
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، همایش بصیرتی سیاسی بسیجیان همراه با سخنرانی برادر محمودی از پیشکسوتان دفاع مقدس و جانباز مدافع حرم در مسجد علی ابن ابیطالب شهر مبارکه با حضور پایوران، بسیجیان گردان ۱۰۹حضرت امام حسین)علیه السلام( و مردم محلی برگزار شد.

فرمانده گردان۱۰۹حضرت امام حسین(علیه السلام) در مورد این خبر گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم، باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانون گذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

این فرمانده افزود: سخنران این جلسه با سه موضوع مهم شهدا و نقش آنها در دفاع از رهبری، ولایت فقیه، حضور حداکثری و انتخاب اصلح به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی افزود: باتوجه به اینکه اجرای چنین برنامه ای موجب افزایش مشارکت مردم عزیز در انتخابات پیش‌ رو می شود یکی از وظایف اصلی ما در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مد ظله العالی و افزایش سطع آشنایی مردم با مسائل بصیرتی می‌باشد.

ارسال نظرات