خبرهای داغ:
پنجمین دوره رویداد رویش امید با هدف توانمندسازی سازمان ذهن فعال و زبان گویا «جهادگران» در عرصه بسیج سازندگی با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و رابطین جهادی در شهر شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۴۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمدی مسئول دبیرخانه ملی گفتمان جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور، اظهار داشت: این رویداد با رویکرد تحقق دولت اسلامی شکل گرفته است، تا جوان انقلابی وارد میدان شود.

به گفته وی، جوان انقلابی که مصداق آن بسیج و گروه های جهادی هستند باید با اندیشه امامین انقلاب آشنا شوند و رویکردشان تحقق دولت اسلامی شود.

مسئول دبیرخانه ملی گفتمان جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: ما در این دوره توانستیم بحث اندیشه و این رویداد را بازگو کنیم تا گروه های جهادی با این عرصه آشنا شده که برای ادامه روند کار جهادی با این رویکرد کار کنند.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به مباحث چند روز دوره رویش امید گفت: در ابتدا اندیشه امامین انقلاب، سپس گفتمان و چیستی گفتمان، جنگ شناختی و در نهایت مدل گفتمان سازی عنوان گردید.

میثم فضل اله پور، مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان فارس هم در ادامه گفت: پنجمین رویداد رویش امید، دوره ای است که صاحبان ذهن فعال در عرصه های خدمت رسانی و فعالیت های جهادی را با مبانی گفتمانی انقلاب اسلامی آشنا و توانمند می سازد.

به گفته وی، شبکه گفتمان جهادی، صاحبان ذهن فعال و زبان گویا، تعدادی از جهادگران استان فارس به مدت 3 روز از 16 تا 18 اسفند ماه در شیراز برگزار و بیش از 100 جهادگر از سرتاسر استان فارس در این دوره حضور دارند.

فضل اله پور گفت: هدف از این دوره توانمند سازی جهادگران و تلاش در جهت ایجاد زمینه های ترویج و پیاده سازی گفتمان انقلاب اسلامی برای دست یابی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار