خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: انقلاب اسلامی با قابلیت دینی پاسخگوی نیازهای بشریت است.
کد خبر: ۹۱۱۶۹۳۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ مرتضی عمومهدی در آیین افتتاح پایگاه بسیج‌ المهدی فاز یک ناجی‌آباد کاشان اظهار داشت: انقلاب اسلامی  پاسخگوی موضوعات مورد نیاز بشر با قابلیت دینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بهترین الگوی حکومتی است٬ گفت: انقلاب ما در مسیر انقلاب اسلامی همگام با ولایت پیش می‌رود و هر کس حرف ولایت را شنید با آرمان‌های اسلامی مطابقت کرده و  خوب عمل می‌کند.

عمومهدی با بیان اینکه "اگر پا جای غرب بگذاریم و از آن پیروی کنیم مردم را به انحراف کشیده‌ایم٬" افزود: کسانی که رودرروی مقام معظم رهبری بایستند مردم را  به مسیرهای غیرانقلابی هدایت می‌کنند و کشور را به نابودی می‌کشانند.

وی با  اشاره به اینکه پایگاه‌های بسیج  جایگاهی برای پرورش و پاکسازی جوانان برای ادامه راه انقلاب است٬  تصریح کرد: افراد انقلابی در سخت‌ترین شرایط خود را با ولایت هماهنگ می‌کنند تا به بی‌راهه نروند و موجب سستی نظام نشوند.‌‌‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کاشان  خاطرنشان کرد: پایگاه المهدی فاز یک ناجی‌آباد صد و چهل و یکمین پایگاه بسیج کاشان است که با همت خود بسیجیان منطقه به‌مساحت 500 مترمربع با زیربنای 150 مترمربع افتتاح می‌شود تا  پایگاهی برای رشد جوانان شود.

ارسال نظرات