خبرهای داغ:
همزمان با دهه اول محرم، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه با جمعی از مسئولان در هیئت جوانان مسجد ولی عصر (عج) سرخه حضور یافت.
کد خبر: ۹۵۲۹۸۶۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم زنجیر زنی و سینه زنی مجمع ابوالفضل العباس (ع) سرخه از روز ششم ماه محرم الحرام تا روز عاشورای حسینی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در این محله برپا می شود.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آغاز دهه اول محرم مراسم سوگواری و عزاداری سیدالشهدا (ع) با برپایی ایستگاه صلواتی، مراسم های سخنرانی، سینه زنی و دسته روی با سخنرانی احمد نطنزی و حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی با مداحی مداحان اهل بیت (ع) آغاز و همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به برپایی مراسم سینه زنی جوانان محله پشت خندق و هیئت ابوالفضل العباس (ع) با مداحی مداحان اهل بیت (ع) افزود: محمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه با حجت اله کرمانی فرماندار سرخه در این مراسم عزاداری هیئت جوانان مجمع ابوالفضل العباس (ع) حضور یافتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: نماز جماعت ظهر تاسوعای حسینی در مسجد ولی عصر (عج) برپا و گروه سرود آسمان در شب تاسوعا و عاشورا حسینی در مسجد ولی عصر (عج) با اجرای خود از اثرهای دریای آرامش و بدرقه در این برنامه رونمایی کردند.

فیض بیان داشت: همچنین در این ایام حلقه صالحین در مسجد ولی عصر (عج) برپا و از دسته های زنجیرزنی و سینه زنی با مشارکت جوانان و نوجوانان پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار