خبرهای داغ:
سردار پورجمشیدیان:

شهید عبدالهی شهادت را با التماس از خدا گرفت

معاون آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پاسداران در دوران دفاع مقدس با دست خالی ولی با اخلاص در برابر دشمن ایستادند تا وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتد و شهید عبدالهی نیز جزو همین نیروهای مخلص بود.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۶۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در آیین بزرگداشت شهید عبدالهی از مدافعان حرم با بیان اینکه مردانی همچون شهید عباس عبدالهی که از یادگاران و جانبازان دوران دفاع مقدس بودند، اکنون از انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها دفاع می کنند، گفت: شهید عباس عبدالهی روحیه خاصی داشت و شهادت را با التماس از خدا گرفت.

وی با تاکید به اینکه حضور شهید عبدالهی موجب روحیه برای ارتش سوریه بود، افزود: این شهید بزرگوار در این صحنه نبرد نیز به نیروها انگیزه و نشاط می داد و موجب دلگرمی آنها بود که سرانجام در دفاع از آل الله به آرزوی قلبی خود دست یافت.

وی با اشاره به رسالت پاسداران در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی، اظهار کرد: امام راحل زمانی که دستور شکل گیری آن را دادند با این دورنما بود که پاسداران بتوانند از این ارزش ها نه تنها در کشور که در فراسوی مرزها صیانت کنند و پاسداران نیز با این عقیده آن را پذیرفته و خطرات را به جان خریدند.

وی با نگاهی به نقش پاسداران در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: پاسداران در دوران دفاع مقدس با دست خالی ولی با اخلاص در برابر دشمن ایستادند تا وجبی از خاک کشور به دست دشمن نیفتد و شهید عبدالهی نیز جزو همین نیروهای مخلص بود.

پورجمشیدیان گسترش فرهنگ اسلامی و شیعی و تفکر بسیجی را موجب افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: در طول 36سال گذشته هرجا این تفکر حاکم شده توانستیم نتجیه بگیریم و پیشرفت حاصل شده است و امروز حضور نیروهایی همچون شهید عبدالهی برای گسترش همین تفکر سلاح را بر زمین نگذاشتند و در حال حماسه آفرینی برای اسلام ناب محمدی هستند.

آیین بزرگداشت شهید عباس عبدالهی با حضور مردم و مسئولان لشکری و کشوری در مصلی اعظم امام خمینی کلانشهر تبریز برگزار شد.

شهید عباس عبدالهی از رزمندگان دورا دفاع مقدس بود که از سال 63 تا پایان جنگ تحمیلی به مدت 64ماه در جبهه حضور داشته و در عملیات های کربلای5 و والفجر8 به درجه جانبازی نائل آمده بود که روز 23بهمن نیز به دست گروه هایی از داعش در سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار