اخبار ویژه
دکتر وحیدی در شیراز:

برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره گرفته شود

وزیر کشور :استفاده از ظرفیت گروه جهادی را مهمترین ویژگی در ساخت پروژه مخزن بیدزرد دانست و گفت: بهره‌گیری از گروه‌های جهادی برای انجام پروژه‌ها کار ارزشمند و الگوی بسیار خوبی برای پیشبرد امور در بخش عمرانی است.
11:50 - 1403/04/21

نجات ۷۷۰ فرد معتاد در یکی از محلات محروم شیراز توسط یک بانوی جهادگر

گروه جهادی شهید خادم صادق با مدیریت فریبا رحمانی، نور امیدی در دل مردم محروم محله شیخ علی چوپان شیراز روشن کرده، این گروه جهادی سالهاست دغدغه کمک به افراد دچار ‌آسیب های اجتماعی را دارد و در این مدت به رفع این آسیب‌ها و مشکلات طبقه کم برخوردار جامعه کمک شایانی کرده است
11:48 - 1403/04/21
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد

ساخت سازه ایستگاه پمپاژ مخزن سزنق مجتمع آبرسانی شهدای چوقور

سرهنگ صادق پور با اشاره اینکه سرلوحه کار جهادی خدمت بی منت، امید آفرینی، مردم یاری و مردم داری است گفت: جهادگران سازمان بسیج سازندگی با حضور در روستای سزنق عملیات ساخت سازه ایستگاه پمپاژ مخزن 300 مترمکعبی این روستا را آغاز کردند.
11:47 - 1403/04/21
مسئول بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد:

طرح جهاد آبرسانی که سالها بر زمین مانده بود به همت جهادی دولت سیزدهم و در راس رئیس جمهور شهیدآیت الله رئیسی آغاز گردید .

سرهنگ مهدی صادق پور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: با حمایت و پشتیبانی دولت سیزدهم و تفکر جهادی شهید آیت الله رئیسی و تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و اقدامات جهادی سازمان بسیج سازندگی ۵ مجتمع آبرسانی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز به کار کرد که هم اکنون ۲ مجتمع آن تکمیل و ۲ مجتمع دیگر به صورت فعال در حال اجرا می باشد.
11:46 - 1403/04/21
مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد:

اجرای ۴۹ طرح آبخیز تا جالیز از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون توسط جهادگران بسیج سازندگی قزوین

سرهنگ صادق پور مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: ۴۹ طرح آبخیز تا جالیز(عرصه های کشاورزی و آبخیزداری) در سراسر استان قزوین توسط جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون با پشتیبانی و مشارکت اداره کل جهادکشاورزی استان قزوین اجرا شده است.
مطالب بیشتر
در گفتگو با بسیج صورت گرفت

از خدمت سربازی تا ایده پرورش مزرعه شتر مرغ

جوان ۲۶ ساله سبزواری توانسته با سرمایه کم مزرعه پرورش شتر مرغ را راه اندازی کند.
ثبت ۷۰ گروه جهادی از زمان تاسیس تا به امروز

حضور ۳۵ گروه جهادی خواهر در بسیج سازندگی ششتمد

مسول بسیج سازندگی شهرستان ششتمد گفت: تا به امروز ۷۰ گروه جهادی را ثبت کرده ایم ۳۵ گروه خواهر و مابقی برادر هستند، که در عرصه های مختلف عمرانی، محرومیت زدایی،کمک های معیشتی،درمان در حال فعالیت هستند.
اجرای بیش از 12 عملیات اطفاء حریق در شهرستان کوه چنار توسط گروه جهادی شهید عسکر واضع

اجرای بیش از 12 عملیات اطفاء حریق در شهرستان کوه چنار توسط گروه جهادی شهید عسکر واضع

یکی از حوادث و رخ دادها بویژه در فصول گرم سال آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی است که نیازمند اقدامات سریع می باشد یکی از گروه های جهادی پیش رو در این زمینه گروه جهادی شهید عسکر واضع می باشد و در سال جاری بیش از 12 عملیات به درخواست فرمانداری و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و ... انجام شده است.