خبرهای داغ:
آیت الله اسلامی در اختتامیه برنامه های عقیدتی سپاه قزوین

مجلس خبرگان رهبری وابسته به هیچ حزب وجریانی نیست

آیت الله اسلامی در اختتامیه برنامه های عقیدتی سپاه قزوین بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری وابسته به هیچ حزب وجریانی نیست.
کد خبر: ۸۵۰۴۹۶۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین؛ آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه برنامه های عقیدتی سیاسی با بیان حدیث "حاسِبُوا اَنْفُسَکُم قبلَ اَن تُحاسَبُوا "اشاره کرد که به حساب خود دراین دنیا برسید قبل از اینکه درآخرت به حساب شما برسند و ماباید قبل از فرارسیدن سال نو نسبت به اعمال وکارهای خود محاسبه وارزیابی داشته باشیم وبا توکل به خدا بتوانیم سال جدید را به خوبی آغاز کنیم.

اسلامی درادامه افزود: ما در هفته ای که گذشت شاهد تحولات پیچیده وحساسی درانتخابات مجلس خبرگان رهبری بودیم وباتوجه به اهمیت وموقعیت مجلس خبرگان رهبری دشمنان داخلی وخارجی در همین راستا بسیار توطئه طراحی کرده بودند که آینده مجلس خبرگان آینده اختلاف و تشنج است و می‌خواستند میان علمای به نام اختلاف بیندازند.

وی افزود: رسانه‌های استکبار جهانی در این چند ماه اخیر تبلیغات عظیمی درخصوص مسموم کردن فضای این انتخابات داشتند این رسانه‌ها بر اساس افکار پلید و توطئه‌هایی که دارند می‌خواهند در ارکان اصلی نظام اسلامی اختلاف ایجاد شود.

اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان ما به همراه عوامل داخلی به دنبال اختلاف افکنی بین خبرگان ومدیریت آراء به نفع شخص خاصی بودند .

اعضای مجلس خبرگان با آرامش و طمأنینه طبق قانون رئیس جدید را انتخاب کردند و آیت‌الله یزدی رأی غالب را برد و به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نه چپی و نه راستی، نه میانه‌رویی و نه جریان‌هایی که بر سر زبان‌ها افتاده در مجلس خبرگان راه ندارند. خبرگان مجموعه‌ای از علمای بزرگ و در اختیار نظام و امامت و ولایت هستند و موضوعات کشور را رصد می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: به هر حال هم انتخابات به خوبی انجام شد و هم بیانیه خوبی صادر شد و وحدت و انسجام در مجلس خبرگان حاکم است.

آیت الله اسلامی درادامه به نقش رهبری در مقابله با هجوم بیگانگان اشاره کرد و گفت: تنها کسی که در مقابل تمام هجمه های آمریکا و تمام متحدان غربی وشرقی ایستادگی می کنند مقام معظم رهبری می باشد.

در پایان مراسم از فعالان عقیدتی و نماز تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها