خبرهای داغ:
معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان قزوین:

احتیاط و رعایت نکات ایمنی در راهیان نور جدی گرفته شود

معاون سازمان اردویی ، گردشگری و دبیر اجرایی راهیان نور سپاه استان قزوین مستقر در اهواز تاکید کرد:احتیاط و رعایت نکات ایمنی در راهیان نور باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۱۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی سپاه استان قزوین مستقر در اهواز: محسن کریمی معاون سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان قزوین دقایقی پیش در جلسه هماهنگی و همفکری مسئولین اردوگاه های نواحی ابراز کرد: امیدواریم که این ماموریت عظیم راهیان نور بدون هیچ حاشیه و دغدغه ای به اتمام برسد و ما شاهد تاثیر گذاری آن روی زائران باشیم.

کریمی در ادامه به تشدید رعایت نکات ایمنی توسط مسئولین اردوگاه های اشاره و تصریح کرد: در این چند روزی که ما میزبان زائران گرانقدرمان هستیم مسائل ایمنی بویژه درمانی را به نحوی در برنامه ها لحاظ کنیم که شاهد هیچ گونه اتفاق و یا حادثه ای نشویم.

معاون سازمان اردویی وگردشگری و راهیان نور سپاه استان قزوین ابراز داشت: در برنامه های راهیان نور سنوات قبل بازدید از رزمایش اردوگاه شهید حبیب الهی دستور کار بوده است که امسال نیز در راستای ایجاد تنوع در برنامه ها هر ناحیه ای که ابراز تمایل نماید باز هم شاهد اعزام زائران به دیدن این رزمایش خاهیم بود.

وی با ابراز خشنودی و رضایت از آماد و پشتیبانی راهیان نور عنوان کرد: الحمدلله مسئله آماد و پشتیبانی امسال بهتر از سالهای گذشته صورت پذیرفته است و ما دیگر شاهد مشکلات و گرفتاری های سنوات قبل نیستیم.

دبیر اجرایی راهیان نور سپاه استان قزوین مستقر در اهواز گفت: غذاها از کیفیت خوب و بهتری برخوردار است و ما تدابیر لازم را در جهت رفاه حال زائرین اندیشیده ایم.

کریمی با تاکید بر اینکه در بحث ایمنی واقعا مسئولیت سنگینی بر عهده ما گذاشته شده است افزود: کمترین کوتاهی و سهل انگاری نباید از طرف ما سر بزند و مسئولین کاروان ها و اردو گاه ها موظفند سریعا هرگونه قصور وکوتاهی را در حوزه استحفاظی خودشان به ستاد مرکزی گزارش نمایند.

وی با بیان اینکه اولویت اول ما در اعزام راهیان نور ایمنی است تصریح کرد: هیچ مسئول کاروانی به هیچ وجه حق ندارد تا از نظر فنی اتوبوس اطمینان پیدا نکرده است اجازه حرکت به راننده را بدهد و هرگونه نقص و عیب فنی اتوبوس باید قبل از حرکت رفع گردد.

معاون سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه استان قزوین تصریح کرد: ما در همه یادمان ها و زیارتگاه های شهدا در جنوب کشور یک مرکز درمانی ثابت به همراه یک تیم سیار داریم که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانیم پاسخ گوی زائران محترم باشیم.

دبیر اجرایی راهیان نور سپاه استان قزوین مستقر در اهواز در خاتمه بیان داشت: روز اول از مناطق عملیاتی و یادمان و زیارتگاه های اروند کنار، خرمشهر، شلمچه و در روز دوم از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدا بازدید به عمل خواهد آمد.

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار