خدمات رساني به مسافران نوروزي در استان سمنان مطلوب است
وي با تاكيد بر ارتقاي سطح ارائه خدمات به گردشگران، گفت: يكي از عوامل مهم در اقامت و بازديد گردشگران، بالا بودن سطح كيفيت ارائه خدمات است و در تاسيسات گردشگري بايد فضاي رقابتي در زمينه خدمات رساني ايجاد شود.
ناظر ستاد مركزي سازمان با اشاره به بازديد از مجتمعهاي بين راهي، ورودي شهرها، پايگاههاي اطلاع رساني به مسافران در استان سمنان به صورت محسوس و نامحسوس، گفت: هدف از انجام اين بازديدها، ارزيابي سطح ارائه خدمات و ارائه پيشنهادهاي لازم براي ارتقاي كيفيت خدمات رساني به مسافران است.
وي گفت: بر اساس بازديدها مشخص شد، مراكز اقامتي اين استان در حد خوب و متوسط به بالا سرويسدهي ميكنند.
مدير كل نظارت و ارزيابي خدمات گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: با توجه به فعاليت سازمانهاي مختلف در زمينه خدمات رساني به گردشگران، لازم است كه اين ارگانها به جاي موازي كاري در كنار يكديگر و يكپارچه خدمات رساني كنند.
ناظر ستاد مركز سازمان امروز(سه شنبه يازدهم فروردين ماه) در استان سمنان حضور يافته است.
ارزيابي نحوه خدمات رساني به مسافران نوروزي از شهرستان گرمسار آغاز شده و پس از بررسي نحوه خدمات رساني در سرخه و سمنان، عصر امروز از مهديشهر و شهميرزاد بازديد مي شود.
در استان سمنان 233 مدرسه با ظرفيت يك هزار و 694 كلاس، 23 هتل و مهمانپذير با ظرفيت پذيرش يك هزار و 250 نفر در حال خدمات رساني به مسافران نوروزي است.
35 پايگاه اطلاع رساني و راهنمايي مسافران نيز توسط اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان در حال فعاليت است.