منطقه 6شهرداری رتبه نخست استقبال از بهار را به دست آورد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 6تبریز با بیان اینکه این منطقه در اجرای برنامه های استقبال از بهار مقام نخست را در بین مناطق شهرداری این کلانشهر کسب کرده، گفت: در راستای پیروی از رهنمودهای رهبری، تحقق شعار سال محور برنامه های اجرایی منطقه 6 در سال 94 خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۹۲۲۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرهاد روشنی افزود: در سال گذشته(سال93) شهرداری منطقه 6 با تلاش برای ارتقای نشاط اجتماعی و فرهنگ شهروندی در اجرای برنامه های فرهنگی، رتبه نخست را کسب کرد.

وی با بیان اینکه همکاران واحد شهرسازی منطقه که اغلب مراجعات ارباب رجوع را دارند، با برخوردهای متین و نرم بیشترین رضایت را جذب کرده اند، اظهار داشت: بنابه اعلام معاونت شهرسازی شهرداری تبریز زمان پاسخ دهی به مراجعات مردمی بین 28 تا 108 روز متغیر بوده ولی در منطقه 6 تا 5 روز هم کاهش یافته است.

روشنی با تاکید به اینکه این روند برای ما معیار نیست، گفت: واحد شهرسازی منطقه باید در سال جدید درخصوص کاهش زمان پاسخ دهی به ارباب رجوع برنامه های بیشتری طراحی و اجرا کند.

وی با بیان اینکه در بخش فضای سبز عملکرد خوبی در اجرای برنامه های کاشت، بهبود و نگهداری فضای سبز منطقه داشته ایم، خاطرنشان کرد: مقرر شده تا آخر خرداد با جمع آوری همه تانکرها از منطقه، آبیاری به صورت شبکه ای انجام شود و بهترین گونه گیاهی خریداری و در سطح منطقه کاشته خواهد شد.

شهردار منطقه 6 با اشاره به عملکرد موفق این مجموعه در تحقق بودجه سال 93 ، اعلام کرد: در اجرای برنامه های مختلف امسال(سال94)، با محوریت قرار دادن نامگذاری سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تحقق 200 درصدی بودجه ی مصوب در برخی آیتم ها و واحدها اولویت این منطقه خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال جدید با بررسی و نیازسنجی محلات و مطالبات اهالی منطقه، هر ماه یک برنامه خدمات محله ای در محلات حوزه به صورت منظم و با آیتم های مورد نیاز اجرا خواهد شد.

فرهاد روشنی با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع مبالغ پیمانکاران و حق و حقوق کادر، تصریح کرد: پرداخت رقم ریالی باید به موقع انجام شود.

ارسال نظرات