نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار حل مشکل بیمه هنرمندان شد

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جمع هنرمندان و اهالی فرهنگ خواستار حل مشکل بیمه هنرمندان شد.
کد خبر: ۸۵۱۱۸۳۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عباس فلاحی باباجان از هنرمندان به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیرگزار در کشور نام برد و توجه به مشکلات معیشتی و ارائه خدمات لازم برای رفاه و امنیت شغلی آن ها را مورد تأکید قرار داد.

وی با اشاره به قطع حق بیمه هنرمندان، حل این مشکل را خواسته اصلی جامعه هنری برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با تدبیر لازم و پیگیری های انجام شده این مشکل نیز بزودی مرتفع می شود.

فلاحی باباجان راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره کوتاه سراسری در اهر با دستور وزیر را یکی از خواسته های اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان نام برد و اظهار داشت: این کار گامی عملی و مهم در تحقق جایگاه هنری شهرستان به عنوان مهد فرهنگ و هنر است که امیدواریم با تداوم این جشنواره به صورت سالانه شاهد رونق این هنر شاخص در منطقه باشیم.

این نماینده مجلس همچنین با انتقاد از کندی عملیات اجرایی مرمت آثار تاریخی اهر -که در زلزله سال 91 آسیب دیده بودند- خواستار تسریع در عملیات بازسازی و اختصاص اعتبارات لازم برای بازسازی کامل مجموعه شیخ شهاب الدین اهری و مناره های این بنای مهم تاریخی شد.

وی همچنین بازسازی کامل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان را برای فعالیت بیشتر هنرمندان در این مجتمع، یکی دیگر از خواسته های اصلی مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان برشمرد و خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

فلاح در پایان سخنان خود با اظهار خرسندی از آغاز دوباره مجتمع سینمای شهرستان اهر، اظهار امیدواری کرد با فعالیت این گونه مراکز شاهد رونق فرهنگ و هنر در منطقه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها