خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

از اساتید بسیجی باید در رشد وتعالی کشور استفاده کنیم

از اساتید بسیجی باید در رشد وتعالی کشور استفاده کنیم و به وسیله اساتید مجرب و بسیجی استعدادهای داخلی را شناسایی کنیم تا بتوانیم در زمینه های مختلف بکارگیری نمائیم.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین ، حجت السلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین در جلسه شورای اساتید بسیج دانشگاه ها با اشاره به عهد شکنی کشور آمریکا بیان کرد: در بحث هسته ای گروه مذاکره کننده ایران در حال نبرد هستند ولی طرف مقابل عهد شکن است.

وی با اشاره به عهد شکنی آمریکا بیان کرد: ایران با آمریکا چندین بارمذاکره نموده ولی کشور آمریکا پای به تعهدات خود نبود؛ در لبنان نیروهای آمریکایی که توسط گروهای جهادی گرفته شده بودند با مساعدت ایران آزاد شدند ولی آمریکا کارشکنی کرد در مذاکرات آنها به تعهدات خود عمل نکردند.

حجت السلام معبودی در ادامه افزود: آمریکای‌ها ماهها تلاش کردند تکریت وفلوجه را از دست داعش آزاد کنند ولی نتوانستند کاری پیش ببرند که ایران وارد عمل شد و با مشاوره نظامی خود و نیروهای مردمی عراق  توانست این مراکز مهم و استراتژی را آزاد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین اذعان کرد: ما باید به وسیله اساتید مجرب و بسیجی استعدادهای داخلی را شناسایی کنیم تا بتوانیم در زمینه های مختلف بکارگیری نمائیم.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: مجاهدت استفاده ازفرصت ها ومقابله با چالش‌ها است واگر بخواهیم با این چالش ها مقابله کنیم باید اعتماد به وعده الهی داشته و با یکدیگر وحدت وهمدلی داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین در خاتمه یادآور شد: در سال وحدت و همدلی باید از فرصت‌ها استفاده کنیم اگر وحدت در بین ما باشد همه مشکلات با یاری همدیگر حل می شود و اگر به وعده الهی پایبند باشیم دشمنان از ما شکست می‌خوردند.

 

 1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار