در سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن ديزل انجام شد:

راه‌اندازی پروژه قطعات یدکی شرکتی در سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن‌دیزل

در فضای رقابتی امروز آنچه که استقبال از کالا را افزایش می‌دهد ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش است و تنها راه رقابت با کالاهای مشابه خارجی و داخلی ارتقاء کیفی محصولات، ارائه خدمات و ایجاد نوعی اطمینان برای مصرف کنندگان می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۲۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
در سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن ديزل انجام شد:

راه اندازي پروژه قطعات يدکي شرکتي

در فضای رقابتی امروز آنچه که استقبال از کالا را افزایش می‌دهد ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش است و تنها راه رقابت با کالاهای مشابه خارجی و داخلی ارتقاء کیفی محصولات، ارائه خدمات و ایجاد نوعی اطمینان برای مصرف کنندگان می‌باشد.

در وهله اول باید گفت شناخت خواسته‌های اصلی مشتریان و همسوکردن اهداف سازمان و رضایت مشتریان منجر به توسعه فضای کسب و کار می‌گردد. همچنین می‌توان نتیجه گرفت هنگامی خشنودی و رضایت مصرف‌کنندگان صورت می‌پذیرد که آنها محصول مورد نظر خود را به همراه کالای فرعی و خدمات پشتیبانی مناسب دریافت نمایند. لذا ارائه خدمات پس از فروش مناسب، کارت گارانتی، قطعات یدکی شرکتی و.... جزء ویژگی‌هایی می‌باشد که مشتریان در زمان خرید خودروی مورد نظر به آنها دقت می‌کنند.

یکی از اهداف سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل در سال ۱۳۹۳ ارائه قطعات یدکی در قالب بسته‌بندی متحدالشکل با برند B.D.Cدر بازار است که به مناسبت دهه فجر با اقلامی همچون چراغ راهنما، کلید شیشه بالابر، تیغه برف پاکن، واتر پمپ، فیلترها برای اولین بار وارد انبار سازمان خدمات پس از فروش شرکت بهمن دیزل شده است.

ویژگی های قطعات یدکی شرکتی

۱) تامین قطعات یدکی شرکتی: در بخش تامین قطعات یدکی سعی شده که به‌منظور  رونق اقتصاد کشور از تامین کنندگان/سازندگان داخلی همکاری صورت پذیرد و در بعضی از قطعات یدکی از طریق تامین کنندگان/سازندگان معتبر خارجی انجام شود.

۲) کیفیت:همان‌طور که در مقدمه این بخش ذکر شده است جهت جلب رضایت مشتری، قطعات یدکی شرکتی کیفیت بسیار مناسب و قابلیت رقابت با قطعات اصلی را دارد.

۳) قیمت:قطعات یدکی شرکتی B.D.Cاز قیمت مناسب‌تری نسبت به قطعات اصلی و حتی سایر تامین‌کنندگان خارجی و داخلی برخوردار است.

۴) بستهبندی قطعات شرکتی: شرکت بهمن دیزل برای قطعات یدکی شرکتی بسته‌بندی متحدالشکل را با ویژگی‌های زیر جهت ارائه در بازار در نظر گرفته است.

کارتن و جعبه بسته‌بندی: تمامی قطعات یدکی شرکتی با برند B.D.Cدر قالب کارتن‌هایی با طرح مشترک در سطح بازار عرضه خواهد شد.

لِیبل قطعات یدکی شرکتی: شامل اطلاعاتی است از قبیل نام قطعه، شماره فنی، نوع خودرو، تعداد، بارکد QRکه بر روی جعبه‌های بسته‌بندی چسبیده می‌شود.

هولوگرام: جهت جلوگیری از تقلب قطعات یدکی شرکتی، هولوگرامی با ویژگی‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

- دو بعدی بودن: اين برچسب دارای دو بعد بوده كه به‌صورت پس زمينه روی هم قرار گفته كه با جديدترين وسايل اسكن و كپی‌رنگی قابل كپی‌برداری نمی‌باشد.

- رمزدار بودن: بر اثر تابش پرتو ليزر بر روی برچسب هولوگرام رمز داخل آن (آرم شرکت بهمن دیزل) مشخص می‌شود.

- بازی رنگ بر اثر تابش نور: در اثر تابش نور از زوايای مختلف طيف رنگی متنوعی ايجاد می‌شود، لذا بازی رنگ به‌صورت رنگين كمان ديده می‌شود.

- ضد سرقت بودن: در هنگام جداسازی برچسب از روی سطح الصاق شده، برچسب مخدوش شده و قابل استفاده نمی‌باشد لذا انتقال و جداسازی برچسب غير ممكن است.

کارت اصالت کالا: همچنین علاوه بر استفاده از هولوگرام جهت جلوگیری از تقلب، کارتی با عنوان کارت اصالت کالا برروی تمامی قطعات یدکی شرکتی قرار خواهد گرفت؛ طوری که خریدار سریال ۱۳ رقمی زیر پوشش امنیتی را به سامانه پیامک ۰۲۱۴۴۹۰۵۱۹۶ ارسال نموده و تائیدیه آن به‌صورت خودکار ارسال می‌گردد.

شماره سریال قطعات یدکی: جهت ردیابی قطعات یدکی شرکتی و گارانتی و جلوگیری از تقلب شماره سریال ۷ رقمی برروی تمام قطعات یدکی شرکتی حک می‌گردد.

گارانتی قطعات یدکی شرکتی: جهت اخذ اطمینان خریداران و مشتریان برای قطعات یدکی شرکتی، گارانتی را مطابق با زمان فاکتور خرید و زمان ارسال پیامک به سامانه هوشمند شرکت بهمن دیزل د ر نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظرات