خبرهای داغ:
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

توانایی هسته ای ما به خاطر اقتدار نیروهای مسلح است نه لبخند مذاکره کنندگان

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: توانایی امروز ما در بحث هسته‌ای، به خاطر لبخند تیم مذاکره کننده نبوده است، بلکه به دلیل اقتدار نیروهای مسلح و حمایت‌های مردمی است که تیم مذاکره کننده هسته‌ای می تواند با اقتدار پشت میز بنشیند
کد خبر: ۸۵۱۶۷۸۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، دکتر محمدحسن آصفری در نشست بصیرتی به مناسب هفته عقیدتی سیاسی در جمع بسیجیان آران و بیدگلی ضمن اشاره مذاکرات هسته‌ای کنونی، اظهار کرد: همه ملت ایران موافق توافق عزت‌مندانه هستند نه توافق ذلت‌مندانه، لذا ما باید بر روی اصول و حقوق خودمان ایستادگی کنیم.

وی افزود: توانایی امروز ما در بحث هسته‌ای، به خاطر لبخند تیم مذاکره کننده نبوده است، بلکه اقتدار و توانایی نیروهای مسلح و حمایت‌های مردمی است که تیم مذاکره کننده هسته‌ای می تواند با اقتدار پشت میز بنشیند.

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ناکارآمد دانستن تحریم‌ها، عنوان کرد: ما قبل از تحریم 150کیلوگرم اورانیوم داشته‌ایم ولی بعد از تحریم این مقدار به 9800 کیلوگرم افزایش داشته است، 190سانتیفیوز نسل اول قبل از تحریم‌ها در حال فعالیت بود ولی در حال حاضر به بیش از20 هزار سانتیفیوز مدرن و جدید دست پیدا کرده ایم، این‌ها همه بر ناکارآمدی تحریم‌ها دلالت دارد.

وی اضافه کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور نشان از این دارد که تحریم‌ها نتوانسته ما را پای میز مذاکره بکشاند، بلکه استراتژی رهبر معظم انقلاب با عنوان نرمش قهرمانانه است که فرصت این مذاکرات را مهیا کرده است.

آصفری با انتقاد از این تفکر که حل مشکلات کشور به مسأله هسته‌ای گره خورده است، گفت: اگر استراژی رهبر انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم، هیچ نیازی به توافق هسته‌ای نداریم.

وی تأکید کرد: امروز چیزی که درکشور ما نیاز است همدلی وهم زبانی در سایه ولایت است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها