خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسم تجلیل از مربیان ،هادیان سیاسی و مدیران عقیدتی سیاسی بسیجی شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۰۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، مراسم تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی و مدیران عقیدتی سیاسی بسیجی شهرستان فامنین با حضور امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ثابتی در این مراسم اظهار داشت: روحانیت شیعه همواره در برابر جریان تاریخی غرب‌زدگی به مبارزه پرداخته و استاد مطهری تنها فردی نبود که در مقابل فرهنگ الحادی و اومانیستی غرب و در دفاع از اسلام به مبارزه برخاست.

وی افزود: از زمان سیدجمال تا به امروز افراد بسیاری برای مبارزه با غرب‌زدگی قیام کرده‌ند اما آنچه استاد مطهری را از دیگران متمایز می‌سازد، ارائه اندیشه جایگزین، در مقابل اندیشه غربی بوده است.

ثابثی ادامه داد: استاد مطهری کسی بود که در مبارزه علمی و فرهنگی با نگرش‌های مادی و الحادی غرب و شرق موفق و پیروز شد.

وی موفقیت شهید مطهری را در مبارزه با نگرش‌های مادی و الحادی غرب و شرق در دو ویژگی خاص ایشان عنوان کرد که دیگران مبارزان با اندیشه و تهاجم فرهنگی غرب، برخی هیچ یک را نداشتند و برخی تنها یکی از آن دو را دارا بودند و آن دو ویژگی ایمان و خلوص و فطرت پاک و پشتوانه عظیم معارف و فلسفه اسلامی و آشنا بودن با مبادی و مبانی اندیشه غرب بود.

ثابتی یادآور شد: این دو ویژگی بارز بود که استاد مطهری را در برابر هجوم فرهنگی غرب حفظ و در پیکار علیه آن همواره موفق می‌کرد.

در پایان این مراسم از مربیان فعال پایور و بسیجی تقدیر و تشکر گردید و هدایایی به رسم یادبود به ایشان اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات