طی سال 93؛

40 هزار نفر از مردم لرستان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)گفت: 40 هزار نفر از مردم لرستان طی سال 93 و اوایل سال 94 از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۲۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پازدار در اولین انتخابات مجمع سالانه قشر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در خرم آباد برگزار شد گفت: 40 هزار نفر از مردم لرستان طی سال 93 و اوایل سال 94 به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه این روزها روزگار سختی به مردم یمن می گذرد افزود: از خداوند می خواهیم که شر استکبار جهانی امریکا،  اسرائیل و سعودی ها را به خودشان بازگرداند و شاهد پیروزی متدینین و مسلمانان باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با بیان اینکه شهدا با بصیرت به خوبی اولویت ها را از کارهای غیرضرور تشخیص دادند از این رو  امروز نیز ما نباید اولویت ها را در میان کارهای غیرضروری گم کنیم گفت: شهید باقر رادمردیان شهید شاخص بسیج مهندسین استان لرستان از جمله شهدایی است که در آن برهه حضور در جبهه را به عنوان یک اولویت تشخیص داد و درس و دانشگاه را رها کرد.

پازدار به تشریح اولویت سپاه حضرت ابوالضل (ع) در سال 94 پرداخت و تلاش در راستای اجرای منویات رهبری در حوزه بسیج و سپاه، کیفیت بخشی در کارهای بسیج، هم افزایی بین اقشار بسیج، پوشش 100 درصدی بسیجیان در نظام شجره طیبه حلقه صالحین و نقش آفرینی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان بخشی از این اولویت ها عنوان کرد.

 وی ایجاد هماهنگی بین دستگاههای فرهنگی استان، تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی به مناطق محروم، تعامل منطقی و روان با مسئولین محلی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب، مردم یاری و مردم داری که رهبری به جد به آن تاکید می کنند، استمرار برنامه های با محتوا،کم هزینه و اثر گذار، جذب نخبگان در بسیج و تقویت روحیه دفاع از تمام ارزشها و فضیلت هایی که برای آن ها خون داده ایم را از دیگر اولویت های سال جاری سپاه لرستان برشمرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: سپاه گام های بلندی را در راستای اجرای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان برداشته و با این حال انتظار داریم که مهندسین بسیجی استان با هماهنگی سازمان بسیج مهندسین از این طرح ها و پروژه ها بازدید کنند.

ارسال نظرات