در گفتگوی بسیج با فاطمه آلیا تشریح شد؛

دانشگاه آزاد سریعا بخش نامه اخیر مربوط به تشکل ها را پس بگیرد

منتظر عکس العمل مسئولین دانشگاه آزاد مبنی بر پس گرفتن این بخش نامه در اسرع وقت هستیم
کد خبر: ۸۵۱۹۴۱۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

فاطمه آلیا عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه اخیرا با مجوز های جدیدی تحت عنوان "ترقی خواه" و "روشنفکر" در دانشگاه ها، امکانات جدیدی به بخشی از هواداران و طرفداران فتنه چه به لحاظ فضای کاری و چه به لحاظ حمایت های مادی و معنوی داده شده است.

آلیا با بیان اینکه گزارش هایی از دانشگاه ها مبنی بر محدود کردن فعالیت های بسیج به دست ما رسیده افزود: بر این اساس امکانات را از بسیج گرفته و در اختیار دگراندیشانی قرار می دهند که رسما با بسیج مخالف بوده و به دنبال اهداف و برگزاری محافل خاص در دانشگاه ها هستند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات از چشم مردم دور نمی ماند تصریح کرد: دانشگاه آزاد به دلیل پسوند اسلامی که دارد رسالتی بر عهده دارد و این بخش نامه مشخصا به منظور ایجاد فشار بیشتر به بسیج است که خواستگاه و پایگاه آن مردمی می باشد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد برای رضایت دگراندیشان سعی دارد دانشجویان بسیجی را که درس خوان، انقلابی و متدین و ولایت مدار هستند با فشار از عرصه بیرون کند و این مسئله نقطه تاریکی در کارنامه این دانشگاه بر جای خواهد گذاشت.

نماینده مردم تهران در خاتمه با بیان اینکه حتی اگر همه امکانات را هم از بسیج دانشجویی بگیرند دانشجویان به خاطر ولایت مدار بودن گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش می دهند اظهار داشت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد این بخشنامه را صادر کرده و ما منتظر عکس العمل مسئولین دانشگاه آزاد مبنی بر پس گرفتن این بخش نامه در اسرع وقت هستیم و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز این مسئله را با جدیت پی گیری خواهد کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار