ضرورت برخورد با مجریان مراسم گلونی

مام جمعه دلفان خواستار برخورد با مجریان برگزاری مراسم جشن روز گلونی در خرم آباد شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۹۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام هاشمی نژاد در جمع خبرنگاران برگزاری مراسم جشن روز گلونی را خیانت در حق زنان لر دانست و گفت: کسانی که در این مراسم همانند شبکه های ماهواره ای عمل کردند و مجری انجام برنامه های دشمن شدند در حق زنان و فرهنگ لر خیانت کردند و باید با آنها برخورد شود.

وی افزود: در این مراسم با انجام رقص های مختلط زن ومرد و پوشیدن روسری های کوتاه با طرح گلونی توسط زنان شاهد اجرای یک برنامه ضد فرهنگی بودیم.

امام جمعه دلفان وظیفه میراث فرهنگی پاسداری از فرهنگ اسلامی و ایرانی است اما متاسفانه در مراسم روز گلونی برنامه ای اجرا شد که در راستای اهداف دشمنان بود.

هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه نباید در همایش ها از خط قرمزها عبور کرد ادامه داد: گلونی نماد وقار، حجاب و متانت زن لر است اما در مراسم روز گلونی با خیانت به زنان لر این پوشش را به یک ضد فرهنگ تبدیل کردند.

وی با بیان اینکه پیشنهاد  می دهیم که در سالهای آینده این همایش را اجرا نکنند اظهار کرد: اگر اجرای این برنامه را به دست زنان با فرهنگ لر می سپردند قطعا آن را بسیار بهتر از برنامه ای که برگزار شد اجرا می کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار