بسیج کارگری
بهمن امیری:دولت با رفع موانع مختلف در مسیر رشد کیفی وکمی محصولات داخلی، ارزش گذاری به فعالیت‌های تولیدی وهمتاز شمردن کارآفرینی و طبقه‌بندی تولیدات داخلی می‌تواند در حمایت از تولید ملی سهیم باشند.
کد خبر: ۸۵۲۱۸۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

بهمن امیری مدیر عامل شرکت کاشی ایرانا در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج کارگری کشور گفت: با تدوین راهکارهای مناسب جهت تجلیل از خدمات کارگران در این روز و معرفی الگو‌های مناسب می‌توان، جدا از نگرش صنفی، بهره برداری‌های لازم در جلب مشارکت  و افزایش انگیزه‌های ملی و اسلامی در بالا بردن بهره‌وری استفاده نمود. همچنین نمونه‌های مناسب وقابل تقدیر معرفی شوند.

امیری تصریح کرد: هر آنچه تا کنون بدست آورده‌ایم ومایه افتخار کشور ایران است،ثمره فعالیت و خون شهدا است.و کارگران در تمامی صحنه‌ها  جنگ اقتصادی مدافعان از وطن، دین ونوامیس کشورهستند بنابراین تقوای در محیط کار، تلاش بیشتر جهت افزایش بهره‌وری است.

مدیر عامل شرکت کاشی ایرانا در خصوص حمایت از تولید ملی وتحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مردم با استفاده از تولیدات داخلی در سبد مصارف خود و ترجیح دادن کالای ساخت داخل در مقایسه با مشابه خارجی و همینطور دولت با رفع موانع مختلف در مسیر رشد کیفی وکمی محصولات داخلی، ارزش گذاری به فعالیت‌های تولیدی وهمتاز شمردن کارآفرینی و طبقه‌بندی تولیدات داخلی در جهت اعطای تسهیلات ویژه با توجه به پیچیدگی تکنولوژی یک تولید همچنین شرایط رقابتی برای آنها،می‌توانند در حمایت از تولید ملی سهیم باشند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه تاکنون اقدام موثری در فرهنگ سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

امیری درادامه گفت: اولین اصول اقتصاد مقاومتی ایجاد رابطه  مؤثر بین بهره‌وری و خواسته‌های عوامل تاثیرپذیر در تولید بویژه نیروی انسانی است.همچنین تبیین آثار خوداتکایی، انجام امور داوطلبانه و افزایش انگیزه عمومی مشارکت در ارتقاء کیفی و کمی تولیدات و استقبال عمومی از محصولات داخلی می‌تواند از گام‌های اثر گذار در اقتصاد مقاومتی باشد.

مدیر عامل شرکت کاشی ایرانا در پایان بیان داشت: نقش بسیج کارگری  ایجاد حمایت عمومی در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و شرایطی که در آن توانست به فعالیت‌های ارزش آفرینی در محیط‌های تولیدی  را بالا برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار